Ik heb een Asus V7700 en bij het opstarten krijg ik soms de melding. "Het stuurprogramma waarmee items op het beeldscherm worden weergegeven werkt niet. Probeer nieuwe drivers van u hardware fabrikant te installeren om de problemen op te lozen.
Maar het probleem is dat sommige spellen zonder problemen werken, en andere na een willekeurige tijd gewoon helemaal vast lopen (zoals mij fav. game FS2000. Help help wat moet ik? Is mijn videokaart niet compatible met mijn moederboard? (volgens de winkel wel!)
Mijn system config is
Aopen AX34 pro (via 133 pro chipset)
Intel P3 1000 mhz
312 mb geheugen
Soundblaster live
Seagatte hd (20 gig)
En mijn probleem veroorzaker: Genaamt een Asus V7700 deluxe (g force 2 GTS met 32 mb geheugen).
Heb overal al die nieuwste drivers van (videokaart, bios, moederboard drivers enz)
.
Wij kan mij de oplossing geven?
Thanks,
Frank
Maar het probleem is dat sommige spellen zonder problemen werken, en andere na een willekeurige tijd gewoon helemaal vast lopen (zoals mij fav. game FS2000. Help help wat moet ik? Is mijn videokaart niet compatible met mijn moederboard? (volgens de winkel wel!)
Mijn system config is
Aopen AX34 pro (via 133 pro chipset)
Intel P3 1000 mhz
312 mb geheugen
Soundblaster live
Seagatte hd (20 gig)
En mijn probleem veroorzaker: Genaamt een Asus V7700 deluxe (g force 2 GTS met 32 mb geheugen).
Heb overal al die nieuwste drivers van (videokaart, bios, moederboard drivers enz)
.
Wij kan mij de oplossing geven?
Thanks,
Frank