Nieuwe koers T.net onduidelijk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
@WoutF @ plan: Tweakers en Hardware Info bundelen krachten, voor de echte techliefhebber .

Ik heb het nu al een paar keer gelezen maar snap veel dingen nog niet. Het zou fijn zijn als het wat helderder uitgelegd kan worden wat het nu voor de lezer betekent. Ik bedoel bijvoorbeeld:
De nieuwe, grotere redactie zal zich compleet richten op deze site
paar regels verder:
Het huidige HWI-nieuwsteam blijft aan Hardware Info werken.
Dat kan je als tegenstrijdig opvatten.

en:
'Terug naar de kern' betekent voor ons een duidelijke focus op techliefhebber. Dat zijn mensen met de passie die wijzelf ook hebben, die graag op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen, zich in een techonderwerp willen verliezen.
paar regels verder:
Redactioneel betekent dit vooral een verbreding van de onderwerpselectie
Bij verbreding denk ik juist niet in verdieping. Gaan jullie nou verbreden of juist meer de diepte in voor de techliefhebbers die zich helemaal in een onderwerp willen verliezen?

En nou schrijft HWI weer:
Het resultaat daarvan is dat beide sites een duidelijkere, eigen insteek krijgen.
terwijl op T.net staat:
Ons doel is om het beste van de twee sites bij elkaar te laten komen
Bij elkaar komen vs elk een eigen insteek vind ik ook verwarrend.

Overigens ben ik blij met de stap hoor HWI had uitstekende tests maar te weinig community vond ik.

[ Voor 47% gewijzigd door CyberMania op 05-09-2020 14:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:44

WoutF

Hoofdredacteur
Here we go :)
CyberMania schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:52:
@WoutF @ plan: Tweakers en Hardware Info bundelen krachten, voor de echte techliefhebber .

Ik heb het nu al een paar keer gelezen maar snap veel dingen nog niet. Het zou fijn zijn als het wat helderder uitgelegd kan worden wat het nu voor de lezer betekent. Ik bedoel bijvoorbeeld:

[...]

paar regels verder:

[...]

Dat kan je als tegenstrijdig opvatten.
Hardware Info had altijd een vaste redactie (medewerkers in vaste dienst, werkten tot voor Covid-19 vanuit kantoor) en een newscrew bestaande uit vrijwilligers. De vaste medewerkers zijn onderdeel van de nieuwe redactie met focus op Tweakers, de newscrew blijft zich op Hardware Info focussen.
en:

[...]

paar regels verder:

[...]

Bij verbreding denk ik juist niet in verdieping. Gaan jullie nou verbreden of juist meer de diepte in voor de techliefhebbers die zich helemaal in een onderwerp willen verliezen?
Beiden :) Hardware Info reviewde producten in allerlei categorieën waar Tweakers dat niet deed. Denk bijvoorbeeld aan monitoren of netwerkapparatuur. Dat gaan we op het vernieuwde Tweakers ook doen. Dus binnen het interessegebied van de techliefhebbers van Nederland en België, willen we meer onderwerpen en productcategorieën gaan behandelen.
En nou schrijft HWI weer:

[...]

terwijl op T.net staat:

[...]

Bij elkaar komen vs elk een eigen insteek vind ik ook verwarrend.

Overigens ben ik blij met de stap hoor HWI had uitstekende tests maar te weinig community vond ik.
Doordat we het reviewteam van Hardware Info bij de Tweakers-redactie hebben gehaald (een uitwerking van beste van twee sites bij elkaar) is duidelijker waarvoor je op beide sites moet zijn (reviews puur op Tweakers, hardwarenieuws en externe reviews op Hardware Info)

:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

WoutF schreef op maandag 7 september 2020 @ 10:14:
Doordat we het reviewteam van Hardware Info bij de Tweakers-redactie hebben gehaald (een uitwerking van beste van twee sites bij elkaar) is duidelijker waarvoor je op beide sites moet zijn (reviews puur op Tweakers, hardwarenieuws en externe reviews op Hardware Info)
Nou impliceer je weer dat er geen hardwarenieuws meer op Tweakers zal zijn. Je moet goed oppassen hoe je e.e.a. formuleert hier ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:46
Dus HWI blijft puur als nieuwssite bestaan :? Je haalt de reviews, de community, zo ongeveer alles over, maar HWI blijft open. Wat is daar dan nog het bestaansrecht van, waarom worden ook die mensen niet naar T.net gehaald?