@WoutF @ plan: Tweakers en Hardware Info bundelen krachten, voor de echte techliefhebber .
Ik heb het nu al een paar keer gelezen maar snap veel dingen nog niet. Het zou fijn zijn als het wat helderder uitgelegd kan worden wat het nu voor de lezer betekent. Ik bedoel bijvoorbeeld:
en:
En nou schrijft HWI weer:
Overigens ben ik blij met de stap hoor HWI had uitstekende tests maar te weinig community vond ik.
Ik heb het nu al een paar keer gelezen maar snap veel dingen nog niet. Het zou fijn zijn als het wat helderder uitgelegd kan worden wat het nu voor de lezer betekent. Ik bedoel bijvoorbeeld:
paar regels verder:De nieuwe, grotere redactie zal zich compleet richten op deze site
Dat kan je als tegenstrijdig opvatten.Het huidige HWI-nieuwsteam blijft aan Hardware Info werken.
en:
paar regels verder:'Terug naar de kern' betekent voor ons een duidelijke focus op techliefhebber. Dat zijn mensen met de passie die wijzelf ook hebben, die graag op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen, zich in een techonderwerp willen verliezen.
Bij verbreding denk ik juist niet in verdieping. Gaan jullie nou verbreden of juist meer de diepte in voor de techliefhebbers die zich helemaal in een onderwerp willen verliezen?Redactioneel betekent dit vooral een verbreding van de onderwerpselectie
En nou schrijft HWI weer:
terwijl op T.net staat:Het resultaat daarvan is dat beide sites een duidelijkere, eigen insteek krijgen.
Bij elkaar komen vs elk een eigen insteek vind ik ook verwarrend.Ons doel is om het beste van de twee sites bij elkaar te laten komen
Overigens ben ik blij met de stap hoor HWI had uitstekende tests maar te weinig community vond ik.
[ Voor 47% gewijzigd door CyberMania op 05-09-2020 14:06 ]