Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaleo
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-11-2020
Mijn vraag
...Hoe kan ik dit repareren of hoe kan ik de software vernieuwen en hoe kan ik dat doen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...gebruik laptop windows10 en wifi

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Kontakt gehad met Engenius. gaf advies om de software opnieuw erin te zetten.
Software die mee werd gestuurd is versie: ens202ext-etsi-v1.5.67.o.bin groot 7.84mb
Moest gebruik maken van default ip 192.168.1.1
Geen idee wat ik moet doen want het lukt voor geen meter.
Alles aangesloten maar ik krijg geen menu te zien waarop ik kan aangeven dat ik firmware wil laden.
het apparaat heeft altijd goed gefunctioneerd maar tijdens de warmte in augustus 2020 stopte hij er ineens mee.
Bij Engenius gevraagd om een uitgebreid stappenplan hoe te handelen om de firmware te laden maar geen reactie.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk0908
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 01-05-2021
Hallo probeer eens de resetknop.
Werkt dit niet dan power off
Resetknop met paperclip vasthouden en power on tot alle leds branden dan reset loslaten. Duurt ongeveer 10 tot 20 seconden.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcduck
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 28-09-2023
Ik heb hetzelfde probleem.

Mijn EZhotspotV3 heeft altijd goed gefunctioneerd.
Tot gisteren.
Na een reset naar fabrieksinstellingen kan ik wel nog alle netwerken en hotspots selecteren. Maar het apparaat maakt, na de gebruikelijke reboot van 60 seconden, geen verbinding meer met het gekozen netwerk.
Het apparaat krijgt geen ip-adres en dan is de verbinding "niet succesvol".

Ik denk dat de firmware (versie 3.99) corrupt is.

Ik weet hoe ik die opnieuw erop zou moeten zetten (flashen) maar waar vind ik die firmware 3.99 (bin)?