Pvc vloer herstellen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Wij waren vanmorgen aan de schoonmaak bezig, en tot onze grote verbazing zat er opeens een perfecte cirkel in onze pvc vloer, onder het voerbakje van de katten.
Nu wonen we hier al een jaar en bakjes staan op dezelfde plek, nooit problemen mee, op de plek waar het waterbakje staat (zelfde bakje) zit geen plek, maar het zit er echt in, het lijkt wel of de toplaag gesmolten is en weer gewoon weer dof hard geworden is (is wel gewoon helemaal glad)
Denk dat het bakje 2 weken geleden voor het laatst verplaatst is geweest, en het staat op een meter of 3 van het raam, geen volle zon dus (als het heel warm is doen we meestal alles dicht).
Is dit nog enigszins te herstellen zonder iets te hoeven vervangen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sJBOVB1Y2Yrq2vp-9soGIbOsF4M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VGnMxNoyzIfHyNmXnwF5trci.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DAlNTZNIQdXvuYNPNVDPfwpl3lc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/92yqi9py4XnrGI69TgHEO4V0.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:56
Geen idee welke PVC je hebt, maar anders even aan het bedrijf vragen wat de vloer heeft gelegd, in sommige gevallen kunnen ze er een stuk uithalen er weer een nieuwe erin lijmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
FabianGTI schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 10:41:
Geen idee welke PVC je hebt, maar anders even aan het bedrijf vragen wat de vloer heeft gelegd, in sommige gevallen kunnen ze er een stuk uithalen er weer een nieuwe erin lijmen
Geen idee dus, lag er al in bij de vorige bewoners, geloof dat het ergens in 2015 al gelegd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:25
Schaaltje water, katten... ik denk eerder dat er water onder het bakje is gekomen, vervolgens opgedroogd en de kalkresten zitten nu in de toplaag van het PVC.
Ik heb dezelfde verkleuring in het keukenblad rond de kraan, kalk. Met schoonmaakazijn wordt het wel beter, maar weg krijg je het niet helemaal.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:08
Bakje terugzetten = probleem opgelost? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
_JGC_ schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 11:22:
Schaaltje water, katten... ik denk eerder dat er water onder het bakje is gekomen, vervolgens opgedroogd en de kalkresten zitten nu in de toplaag van het PVC.
Ik heb dezelfde verkleuring in het keukenblad rond de kraan, kalk. Met schoonmaakazijn wordt het wel beter, maar weg krijg je het niet helemaal.
De kring zit onder het voerbakje, niet het waterbakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simba
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-02 17:24
Dan is er water onder het voerbakje gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Maak er een smiley van..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Waterbakje staat aan de andere kant van de keuken, maar ga straks wel even schoonmaakazijn proberen, kalk zou wel een optie kunnen zijn hier, hoewel ik me niet kan voorstellen dat er genoeg water onder gekomen zou zijn.
Voerbakje er wel weer opgezet hoor :+
Maar heb het toch liever weg, en zou het graag nog een keer voorkomen..voordat ik opeens straks bij het waterbakje ook een kring heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin84
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:30
Wij hebben hetzelfde gehad met planten potten. Er vooral voor zorgen dat er niets op de vloer staat wat het volledig afsluit.

(En de ring trok naar 1-2 dagen weg, nu even het bakje er niet meer op zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:22

Sport_Life

Solvitur ambulando

Only schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 11:47:
Waterbakje staat aan de andere kant van de keuken, maar ga straks wel even schoonmaakazijn proberen, kalk zou wel een optie kunnen zijn hier, hoewel ik me niet kan voorstellen dat er genoeg water onder gekomen zou zijn.
Voerbakje er wel weer opgezet hoor :+
Maar heb het toch liever weg, en zou het graag nog een keer voorkomen..voordat ik opeens straks bij het waterbakje ook een kring heb :+
Volgens mij kun je dat voorkomen door een plantenonderzetter onder het bakje te plaatsen.

Ik vind het trouwens wel een nette kat, dat 'ie z'n drinkbak perfect laat staan. Onze kat gooide z'n drinkbak altijd omver.

[ Voor 9% gewijzigd door Sport_Life op 05-09-2020 19:35 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
robin84 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 19:12:
Wij hebben hetzelfde gehad met planten potten. Er vooral voor zorgen dat er niets op de vloer staat wat het volledig afsluit.

(En de ring trok naar 1-2 dagen weg, nu even het bakje er niet meer op zetten)
Gaan we wel even proberen, schoonmaakazijn had niet geholpen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:17
ik heb het weg gekregen met baking soda ( nou ja ik de vrouw dan)
Pagina: 1