Goedemorgen,
Ik weet niet of dit de juiste afdeling is, maar..
Gisteren al mijn onderdelen binnen gekregen en gisteravond ben ik aan de slag gegaan met bouwen. Nu ben ik er al even uit geweest maar long story short: het is nog niet aan de praat. Dit zijn mijn onderdelen:
Goed, er staat stroom op. De fans van de kast, videokaart en processorkoeling draaien. HDMI kabel vanuit mijn videokaart naar mijn beeldscherm. Geen signaal!
Ik heb wat foto's gemaakt. Zoals gezegd, ik ben er geen ster in daarom vraag ik jullie hulp:

- Is alles correct aangesloten en ingeplugd?
- Mis ik nog wat aansluitingen?
- Ik heb nog wat kabels over vanuit de voeding.. Zit daar nog iets bij dat ergens in hoort?
Bij voorbaat dank!
Ik weet niet of dit de juiste afdeling is, maar..
Gisteren al mijn onderdelen binnen gekregen en gisteravond ben ik aan de slag gegaan met bouwen. Nu ben ik er al even uit geweest maar long story short: het is nog niet aan de praat. Dit zijn mijn onderdelen:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 101,89 | € 101,89 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 52,77 | € 52,77 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 57,87 | € 57,87 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 679,38 | ||
Goed, er staat stroom op. De fans van de kast, videokaart en processorkoeling draaien. HDMI kabel vanuit mijn videokaart naar mijn beeldscherm. Geen signaal!
Ik heb wat foto's gemaakt. Zoals gezegd, ik ben er geen ster in daarom vraag ik jullie hulp:

- Is alles correct aangesloten en ingeplugd?
- Mis ik nog wat aansluitingen?
- Ik heb nog wat kabels over vanuit de voeding.. Zit daar nog iets bij dat ergens in hoort?
Bij voorbaat dank!