Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op korte termijn een destkop game systeem aanschaffen die toekomstbesteding is (4K). Een van de games die ik op ultra settings wil draaien is Flight Simulator 2020
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs die het systeem mag gaan kosten is €4.000. Deze prijs is wel inclusief in elkaar zetten, bestuuringssyteem, monitor, toetsenbord, muis en speakers
[b]Ik heb momenteel zelf geen onderdelen[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat zelf te denken aan een I9-10980X, videokaart RTX 3080 (is er nog verschil in merk/prijs), minimaal 64GIG Ram geheuren en een moederbord waar ik met geheugen nog kan uitbreiden naar 128?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil minimaal een 27 inch monitor en een draadloos toetsenbord en muis.
Ga je overklokken?
Ik ga "denk" ik niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd of jullie op basis van bovenstande informatie een goed systeem in elkaar kunnen zetten. Ik zie op het forum ook mensen die al mooie onderdeellijstjes toevoegen, maar ik heb geen idee hoe dit moet (tips zijn welkom). En is Alternate een goede webwinkel om de spullen te bestellen? Het liefst bestel ik alles bij 1 winkel (ivm in elkaar zetten).Verder alvast bedankt voor het meedenken. Waardeer ik echt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op korte termijn een destkop game systeem aanschaffen die toekomstbesteding is (4K). Een van de games die ik op ultra settings wil draaien is Flight Simulator 2020
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs die het systeem mag gaan kosten is €4.000. Deze prijs is wel inclusief in elkaar zetten, bestuuringssyteem, monitor, toetsenbord, muis en speakers
[b]Ik heb momenteel zelf geen onderdelen[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat zelf te denken aan een I9-10980X, videokaart RTX 3080 (is er nog verschil in merk/prijs), minimaal 64GIG Ram geheuren en een moederbord waar ik met geheugen nog kan uitbreiden naar 128?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil minimaal een 27 inch monitor en een draadloos toetsenbord en muis.
Ga je overklokken?
Ik ga "denk" ik niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd of jullie op basis van bovenstande informatie een goed systeem in elkaar kunnen zetten. Ik zie op het forum ook mensen die al mooie onderdeellijstjes toevoegen, maar ik heb geen idee hoe dit moet (tips zijn welkom). En is Alternate een goede webwinkel om de spullen te bestellen? Het liefst bestel ik alles bij 1 winkel (ivm in elkaar zetten).Verder alvast bedankt voor het meedenken. Waardeer ik echt!