Ik wil een oude kennis iets sturen maar heb op het moment alleen een naam en een woonplaats, heeft iemand een idee hoe ik erachter kan komen?
via Facebook oid opzoeken en dan contacten ?
Palthe
:strip_exif()/u/58919/crop5a5b90b288164_cropped.gif?f=community)
Google op de naam, kom je niet iets tegen als een sportvereniging of clubje waar de persoon bij zit? Probeer die dan te bellen voor de gegevens. Is natuurlijk niet helemaal privacy proof maar zo heb ik wel eens een telefoon nummer weten te achterhalen. Was wel 20 jaar geleden en toen waren we wel wat minder privacy bewust. Misschien wil de persoon wel helemaal niet gevonden worden. Op social media ook niet te vinden, en daar contact opnemen?
Lang niet iedereen zal er in staan tegenwoordig, maar heb je de telefoongids al geprobeerd?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Google op naam + woonplaats
Wellicht dat je dan bij de Telefoongids oid uitkomt en kom je via daar verder
En anders kijken of je via via (een broer / zus / neef / tante / ouder) aan contact gegevens kan komen
Wellicht dat je dan bij de Telefoongids oid uitkomt en kom je via daar verder
En anders kijken of je via via (een broer / zus / neef / tante / ouder) aan contact gegevens kan komen
Je wilt die "kennis" niks aan doen hoop ik?
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Anoniem: 1302638
Die “oude kennis” vind het vast niet erg om zijn of haar adres te delen dus vraag het ze gewoon?
Ik denk dat hij de 10.000 euro wil terugbetalenAnoniem: 1302638 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 09:40:
Die “oude kennis” vind het vast niet erg om zijn of haar adres te delen dus vraag het ze gewoon?
Onterecht bijna 10 000 euro ontvangen
[ Voor 11% gewijzigd door FreshMaker op 05-09-2020 09:46 ]
Anoniem: 1302638
TS mag best wat meer context scheppen dan. Dit soort “onschuldige” verzoeken komen 9 vd 10 keer van stalkers.FreshMaker schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 09:44:
[...]
Ik denk dat hij de 10.000 euro wil terugbetalen
Onterecht bijna 10 000 euro ontvangen
Dus kom maar door, TS.
Haha nee hoor, zijn partner is overleden. Wil een condoleance kaartje versturen. Is een oud persoon dus heeft geen Facebook oid, zal wel ff telefoongids checken (wist niet dat het nog bestond)
Vaak staat het correspondentieadres in de rouwadvertentie.
Nabestaanden ( partners) zitten niet altijd te wachten op een stortvloed van confronterende berichten.
Nabestaanden ( partners) zitten niet altijd te wachten op een stortvloed van confronterende berichten.
In het geval van overlijden kan je altijd de rouwadvertentie opzoeken op Mensenlinq. Daar staat meestal voldoende info in. Staat het er niet dan wordt correspondentie meestal niet op prijs gesteld.
Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!
Ik stel voor niet te adviseren in doxxing pogingen...

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Naam en woonplaats is toch al genoeg om alles over die persoon te vinden? Privacy bestaat niet, alle informatie is slechts één zoekopdracht verwijderd. Tenminste als ik vele slimmere tweakers dan mezelf moet geloven.
Nog sterker stuur gewoon die kaart met vermelding van naam en woonplaats als die niet teveel voorkomend is grote kans dat het gewoon aankomt. Met dank aan Postnl.
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Tweakers is geen 'opsporing verzocht' forum, en we kunnen niet controleren of je goede intenties hebt. Vandaar dat dit topic op slot gaat.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.