Ik heb bij de Belastingdienst online digitaal bezwaar ingediend (je logt in met digid en komt dan in je eigen portaal), via de BD site. Aan het eind als je alle vragen door bent en je je verhaaltje hebt getypt en op verzenden drukt kan je daarna opslaan en afdrukken aanklikken en dan wordt er een document in de browser getoond dat je ook weer kan openen naar bijvoorbeeld Adobe. Maar dat ben ik vergeten en heb Firefox afgesloten abusievelijk. Ik kan het geopende formulier met het bezwaar nu niet meer vinden. Ik zie ook geen optie tot herstel van de pagina's.
Nu heb ik het digitale bezwaar niet in kopie voor mezelf meer. Ik ben heel de computer doorgegaan of deze niet toch ergens nog te achterhalen is. De geschiedenis zie ik hem wel maar als ik klik dan zie ik dat de pagina verlopen is wegens inactiviteit en als ik inlog bij de BD zie ik dat het is ingediend maar het stuk downloaden daar kan blijkbaar niet. Begrijpelijk maar is het formulier dat aan het eind werd geopend in een separate tab toch niet ergens opgeslagen?
Wie heeft een tip? Het is geen ramp maar irritant want je wilt je administratie op orde hebben.
Hoor graag mijn dank is groot.
Windows 10 - Mozilla Firefox browser
L
Dank
Ik heb
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Nu heb ik het digitale bezwaar niet in kopie voor mezelf meer. Ik ben heel de computer doorgegaan of deze niet toch ergens nog te achterhalen is. De geschiedenis zie ik hem wel maar als ik klik dan zie ik dat de pagina verlopen is wegens inactiviteit en als ik inlog bij de BD zie ik dat het is ingediend maar het stuk downloaden daar kan blijkbaar niet. Begrijpelijk maar is het formulier dat aan het eind werd geopend in een separate tab toch niet ergens opgeslagen?
Wie heeft een tip? Het is geen ramp maar irritant want je wilt je administratie op orde hebben.
Hoor graag mijn dank is groot.
Windows 10 - Mozilla Firefox browser
L
Dank
Ik heb
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...