Firefox: Formulier Belastingdienst niet opgeslagen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik heb bij de Belastingdienst online digitaal bezwaar ingediend (je logt in met digid en komt dan in je eigen portaal), via de BD site. Aan het eind als je alle vragen door bent en je je verhaaltje hebt getypt en op verzenden drukt kan je daarna opslaan en afdrukken aanklikken en dan wordt er een document in de browser getoond dat je ook weer kan openen naar bijvoorbeeld Adobe. Maar dat ben ik vergeten en heb Firefox afgesloten abusievelijk. Ik kan het geopende formulier met het bezwaar nu niet meer vinden. Ik zie ook geen optie tot herstel van de pagina's.

Nu heb ik het digitale bezwaar niet in kopie voor mezelf meer. Ik ben heel de computer doorgegaan of deze niet toch ergens nog te achterhalen is. De geschiedenis zie ik hem wel maar als ik klik dan zie ik dat de pagina verlopen is wegens inactiviteit en als ik inlog bij de BD zie ik dat het is ingediend maar het stuk downloaden daar kan blijkbaar niet. Begrijpelijk maar is het formulier dat aan het eind werd geopend in een separate tab toch niet ergens opgeslagen?

Wie heeft een tip? Het is geen ramp maar irritant want je wilt je administratie op orde hebben.

Hoor graag mijn dank is groot.

Windows 10 - Mozilla Firefox browser

L

Dank

Ik heb

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bergenfietsen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:20
Ja dat is lastig.

Kan je niet de belastingdienst bellen, de zaak uitleggen en vragen om het document naar je toe te mailen? Of dat je op een andere manier aan kan komen?
Zover ik weet zullen ze daar niet moeilijk over doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Aan de BDienst vragen kan altijd, me dunkt. Kost wel tijd etc.

Ik zou verwachten dat het ergens op de Bdienst site zou staan in een dossier.

Als het niet staat in de downloads folder en niet in %temp% (precies dat 'adres' intypen in de Windows verkenner) dan kan je het heel misschien nog zien via http://www.nirsoft.net/utils/mozilla_cache_viewer.html

offtopic:
Firefox toegevoegd aan de titel. is immers erg relevant.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
Thanks en bijzonder @F_J_K

Ik ga het proberen. Ik heb per ongeluk aangegeven bij de OB aangifte dat ik prestaties aan het buitenland heb verricht, kreeg een briefje dat ik dat moet opgeven waar het precies om gaat. Ik heb inmiddels bezwaar OB ingediend en BTW suppletie gedaan. Ik denk dat het effect heeft gehad. Het was een foutje en ik denk dat ik iets heb aangevinkt wat niet klopt.

De boetes van de Belastingdienst zijn rottig en daarom wil ik mn admin op orde hebben, zeker in dit geval. Ik ga je link uitproberen. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:18

g0tanks

Moderator CSA
LucyLG schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:19:
Thanks en bijzonder @F_J_K

Ik ga het proberen.
Ik hoop dan niet dat je veel gesurft hebt in de afgelopen week, want de kans is dan groot dat je cache al lang weer is overschreven.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
g0tanks schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:24:
[...]

Ik hoop dan niet dat je veel gesurft hebt in de afgelopen week, want de kans is dan groot dat je cache al lang weer is overschreven.
Niet op deze laptop. Maar zou wel kunnen want browser heb ik toen wel gesloten en nu weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:13
In de bezwaarfase heb je gewoon recht op inzage in alle op de zaak betrekking hebbende stukken. Het bestuursorgaan moet die of ter inzage leggen of voor de hoorzitting naar je sturen. Simpelweg even een briefje sturen met een verzoek om de odzbhs en dan krijg je al je stukken.
Pagina: 1