Geen afbeeldingen in Firefox op Marktplaats.nl

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 00:13
Mijn vraag
...
Al lange tijd kan ik geen afbeeldingen zien op Marktplaats.nl als ik de site bezoek met de Firefox-browser:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oUqbUKhl.png

Er is geen adblocker of andere add-on geïnstalleerd en ook na een reset v/d instellingen blijft het er zo uitzien :?

Wat is hier het probleem? :/

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Ubuntu MATE 20.04
Firefox 80.0.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
- De browser-instellingen resetten.
- Een Incognito-venster gebruiken.

Beide met hetzelfde resultaat.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Instelling van de pagina zelf misschien? Dus foto's wel laden.

Misschien FF verwijderen en opnieuw installeren?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:25

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Firefox blokkeert standaard multimediatrackers e.d., en beschouwt de plaatjes van marktplaats, die via ebay gehost werden, ook als fout. Tenminste, zo was het bij mij wel eens - en ik gebruik ook Firefox / Ubuntu. Even spelen met het blauwe of grijze 'schild' symbool voor het slotje was bij mij de oplossing.

Ik zie het in jouw screenshot aan staan, dus wellicht even uit zetten en kijken of het scheelt?

[ Voor 19% gewijzigd door thunder7 op 05-09-2020 07:11 ]

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hetzelfde gebeurt bij mij als ik de site van supermarkt Dirk open in een private venster. De Enhanced Tracking Protection zorgt er voor dat de afbeeldingen niet geladen worden.

Heb je in de privacyvoorkeuren de bescherming op 'strict' staan?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
Oh, het is inderdaad die Enhanced Tracking Protection :o

Als ik naar Marktplaats.nl ga en op de schildje klik en dan op "Uit" zet, dan laden alle afbeeldingen weer :D

In de privacy-instellingen staat hij op "Standaard" en dat is blijkbaar te strikt voor Marktplaats.nl. Er zit wel een knop "Uitzonderingen beheren", maar daar kan ik geen site toevoegen op de uitzonderingslijst, er zijn alleen knoppen om sites te verwijderen :?

Dus nu elke keer op het schildje klikken of die hele tracking protection uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:25

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Het stomme is dat ik inmiddels op MP met ETP aan ook foto's kan zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CerSP7X5fKL6NYcO-LFmz0Vnccc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0AepXRByvW54fN6hNXLgYsAs.jpg?f=fotoalbum_large

Er is dus mogelijk toch nog iets met de exacte instellingen. Bij mij staat ETP op 'custom', met alles aangevinkt, en bij cookies 'Cross-site and social media trackers'.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
Bij mij doet hij het niet als ik 'm alleen op "Custom/aangepast" zet met alles aangevinkt. Pas als ik "Volginhoud" uit vink, beginnen de afbeeldingen te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:18

Wvr

ik heb daar ook wel een last van maar dit los ik op door me history en cookies te verwijderen en daarna me pc op nieuwe op te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
Mijn Firefox staat standaard al op "Geen geschiedenis onthouden". En wat ik al schreef helpt resetten van de instellingen niet eens. Het ligt echt aan die tracking protection.
Pagina: 1