Welke 2.0 pc speakers voor maximaal €130

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loek6000
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik heb ooit deze gehad, waanzinnig goed geluid en was er ook heel blij mee. Jammer genoeg heb ik ze in de rot bui achter gelaten bij mijn ex.

Nu zoek ik soortgelijke of betere. Geen 2.1 of wat dan ook, gewoon 2.0 boxjes.

Goede bass is wel belangrijk maar niet het belangrijkste, moet gewoon goed geluid in zitten, ik luister veel muziek en bewerkt ook veel (niet op een hoog niveau) maximaal 130 euro, Jammer genoeg kwam ik niets tegen op Vraag en Aanbod, want oude boxjes is ook prima

Iemand suggesties?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ebKUoiFrmmwnVISKvygJH0rlXj4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SbMSYcUZe1XOcxwOMz6WYHIA.png?f=user_large

[ Voor 15% gewijzigd door loek6000 op 05-09-2020 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma7988
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-12-2024
https://tweakers.net/pric...difier-r1700bt-bruin.html

Denk dat je hier nog meer plezier van gaat hebben.
Ze zijn er ook nog een slag kleiner en dan mogen ze 90 euro kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loek6000
Dank je wel voor jouw reactie, ik had deze al op het oog, alleen ik zag ook een vergelijking met de Creative Labs speakers en die klonken toch wel iets beter dan deze, op youtube via mijn hoofdtelefoon..... dat weer wel. Maar goed, ik moet nog eens goed nadenken want ik wil daarna niet naar andere speakers uitkijken (als van ooit koop ik betere)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 11:50
ik heb deze een tijdje gehad, omdat ik geen subwoofer wilde hebben staan. pricewatch: Creative Gigaworks T20 Series II
Klonken best aardig. Er is ook een T40 serie met meer speakers erin.

Inmiddels ook overgestapt op 2 edifier speakers die een keer in de aanbieding waren. Dat is wel een stapje omhoog en zien er ook toffer uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onzichtbaar
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 15:03
Een paar studio monitors zijn ideaal. Effe kijken op Bax...

Koga F3 8.0, NAD M33, KEF R11, Asus Maximus Z790

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-10 17:01
loek6000 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:06: op youtube via mijn hoofdtelefoon.....
Dan is het geluid ook wel heel erg vervormd. Minimaal drie keer. Je kunt een setje altijd nog terugsturen als ze niet bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb ervaring met de Creative T20, T40 en een Teufel PC stereo set, aangezien ik ook enkel voor stereo wilde gaan. De Creative setjes voldeden naar mijn mening slechts beperkt. De Teufel set was voor mij de beste oplossing toentertijd. Het betrof dit setje: https://teufelaudio.nl/concept-b-20-mk2-104052000

[ Voor 16% gewijzigd door wcduck op 06-09-2020 11:57 ]

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 18:10

Jag

Jbl lsr305 of adams t5v zijn echt mega high value for money opties. En meteen ook heel veel beter dan wat je had, technisch goed ontworpen heel goed presterende luidsprekers! Wel iets groter en dubbele van je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:39

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies, ik verhuis het topic die kant op: AUD > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loek6000
Bedankt allemaal voor de adviezen :) Mijn budget was in de 1ste instantie 80 euro, alleen toen bedacht ik dat ik voor voorlopig klaar wil zijn met speakers (liefst helemaal klaar) en dus had ik daar wel wat meer voor over, alleen niet te veel aangezien ik 2 x in de week muziek zal beluisteren met de speakers, vandaar ik niet over de kop wou gaan wat prijs betreft.
Pagina: 1