Nas in combinatie met surveillance opslag

Pagina: 1
Acties:

• lucky3103
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-02-2023
Hallo allemaal,

Ik ben aan het kijken voor een NAS het liefst met een dubbel bay.

Nu is mijn grote vraag; zijn er fabrikanten die een NAS verkopen waar ik ook IP camera´s op kan laten opnemen en tegelijkertijd als storage kan gebruiken?

of zijn er eventueel andere methodes? (geen cloud storage >:) )

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:12

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis volledig het stukje eigen inzet. Wat heb je zelf gevonden? Ik kan me niet voorstellen dat het met een klein beetje googlen niet mogelijk is een shortlist te maken ;).

Verder schopje naar CAA want Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!.

[ Voor 25% gewijzigd door br00ky op 05-09-2020 07:08 ]

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier: https://www.synology.com/nl-nl/products/DS220+#features

Kun je 2 camera's op aansluiten, meer camera's vereist dat je extra licenties aanschaft/organiseert. Daarnaast is de NAS inzetbaar zoals iedere NAS.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

BCC

Unify kan dat icm een willekeurige NAS volgens mij

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• mtv1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:57
Synology nvr1218, 4 licenties, speciaal voor nvr doeleinden, let wel speciale schijven gebruiken, staan ook op de site van Synology aangegeven

• lucky3103
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-02-2023
br00ky schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 07:07:
Ik mis volledig het stukje eigen inzet. Wat heb je zelf gevonden? Ik kan me niet voorstellen dat het met een klein beetje googlen niet mogelijk is een shortlist te maken ;).

Verder schopje naar CAA want Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!.
Sorry maar heb al een paar dagen gezocht ernaar en ook op de forum alleen was altijd de grote discussie over eigenbouw of kant en klaar kopen.

Nogmaals mijn excuses!
Pagina: 1