Hallo,
Misschien kan iemand hier mij helpen.
Ik zoek een apperaat met de volgende eigenschappen:
- HDMI aansluiting
- YouTube stream instelbaar
- eventueel cec ondersteuning
- YouTube stream start met timer
- instelbaar vanaf extern ip
Het heeft net zoals zoveel de laatste tijd te maken met Corona. Mijn oma wil graag de live stream bekijken van haar kerk alleen is de lieve schat 94 jaar oud.
Nu kan zij de tv aan en uit krijgen en switchen tussen bold en the beutiful en Piets weer bericht.
Om een beeld te schetsen had mijn oma er grootste moeite mee om na ned 2 te Switchen ipv sbs 6 waar al 20 jaar piets weer bericht op was. Dus eigenlijk zoek ik echt iets oma proof waar zij hooguit de tv aan of uit moet doen.
Ff wat technische info:
De live dienst word afgespeeld via een standaard playlist link die niet veranderd.
De live stream link veranderd doordat deze word opgeslagen als archief.
Ze heeft een iPad waar doormiddel van een app automatisch foto’s voorbij komt.
Heeft iemand een idee wat er gebruikt zou kunnen worden ?
            Misschien kan iemand hier mij helpen.
Ik zoek een apperaat met de volgende eigenschappen:
- HDMI aansluiting
- YouTube stream instelbaar
- eventueel cec ondersteuning
- YouTube stream start met timer
- instelbaar vanaf extern ip
Het heeft net zoals zoveel de laatste tijd te maken met Corona. Mijn oma wil graag de live stream bekijken van haar kerk alleen is de lieve schat 94 jaar oud.
Nu kan zij de tv aan en uit krijgen en switchen tussen bold en the beutiful en Piets weer bericht.
Om een beeld te schetsen had mijn oma er grootste moeite mee om na ned 2 te Switchen ipv sbs 6 waar al 20 jaar piets weer bericht op was. Dus eigenlijk zoek ik echt iets oma proof waar zij hooguit de tv aan of uit moet doen.
Ff wat technische info:
De live dienst word afgespeeld via een standaard playlist link die niet veranderd.
De live stream link veranderd doordat deze word opgeslagen als archief.
Ze heeft een iPad waar doormiddel van een app automatisch foto’s voorbij komt.
Heeft iemand een idee wat er gebruikt zou kunnen worden ?