Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkuyt
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09-2020
Beste mensen
wie heeft er nog een Sony camcorder liggen met firewire aansluiting die ik tijdelijk kan lenen of wie wil hem wegdoen voor schappelijke prijs. Misschien doe je er niks mee omdat er een defect is. De camera mag ook van een ander merk zijn, hij moet wel HD kunnen weergeven, firewire aansluiting hebben en er moeten mini dv cassettes in kunnen. Hij hoeft alleen af te spelen met een werkend lcd scherm. Mijn camera (Sony hdv hcr 9e uit 2010) heeft de geest gegeven, lcd scherm is kapot zodat ik ook de juiste instellingen (HDV) niet meer kan doen. Ik heb nog zo'n 53 mini dv cassettes liggen die naar de harde schijf moeten worden overgezet. Als ik dat laat doen kost me dat 600 euro en reparatie lcd scherm is ook onbetaalbaar. Daarnaast heb ik video capture software nodig waarmee ik de video's van camcorder naar de pc kan capturen in AVI formaat. Als iemand daar nog een goede tip voor heeft, graag!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-09 20:57

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Sony HDR-HC9e?

Ai, camera die miniDV op HD formaat ka n afspelen wordt wel wel een moeilijk zoektocht.

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Welkom op Tweakers.
Voor vraag en aanbod hebben wij een prachtig onderdeel van de site genaamd vraag en aanbod: https://tweakers.net/aanbod/
Handel zien we dan ook liever niet terug in een topic maar zuiver in het deel van de site wat daarvoor bedoeld is. Daarom sluit ik dit topic. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Dit topic is gesloten.