foto's en filmpjes delen met marketing medewerkers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik zou graag een manier willen hebben om onze foto's en filmpjes te delen met onze marketing mensen.

Tijdens een bezoek is de wens soms van een toekomstige klant om iets specifieks te zien. Tot nu toe zorgde ik er voor dat de laptops alle foto's en filmpjes hadden, maar sinds het steeds drukker wordt en de laptops niet altijd naar de zaak komen, werkt dit niet heel goed meer.

Het liefst zou ik een soort reclame vrij fotoboek willen hebben die alleen toegankelijk is voor uitgenodigde mensen.

Ik dacht eerst aan een cloud service, maar zover ik het heb kunnen testen kun je daar alleen de bestanden zien en geen tumbnails. Wellicht dat dit bij andere providers wel kan of dat ik mijn instelling niet goed heb staan.
Ook ben ik gaan kijken naar online fotoalbums, maar kom er niet helemaal uit. Wel heb ik ImageVenue gevonden, maar die geeft vaak een error bij het uploaden en is alleen geschikt voor jpg/jpeg.
Een andere oplossing zou kunnen zijn om een groep aan te maken in facebook, maar die is niet heel overzichtelijk.

Ik ben een complete newby op dit gebied, dus het kan heel goed zijn dat de oplossing veel simpeler kan, maar dat ik niet op de juiste woorden zoek in de zoekmachine.
Heeft iemand een goed idee of een zetje in de goede richting? Het hoeft zeker niet gratis te zijn, wel reclame vrij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee wat je wil en hoe maar het klinkt alsof je een "custom brochure / dienstverlening" wil kunnen laten zien afhankelijk of potentiele klant X of Y komt kijken?

Is dat niet precies van jouw marketingmensen moeten doen / maken / regelen?

En allicht out of the box gedacht: maak 250 slides in PowerPoint, tag die met bepaalde keywords en op basis van klant X filter je alle slides met tag "X" en klaar is je custom presentatie?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Niet online
Sorry misschien toch te onduidelijk omschreven.

Eigenlijk wil ik een soort groot fotoboek maken, waaruit de marketing mensen hun foto's kunnen uitkiezen. Maar ook als ze bij de klant zijn.

Voor het basis verhaal is een brochure, maar soms wil een klant iets heel specifieks en dan kunnen ze vertellen dat we dat ook kunnen onderbouwd met wat foto's en filmpjes.

[ Voor 31% gewijzigd door Zomaar iemand op 04-09-2020 22:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zomaar iemand schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:24:
Sorry misschien toch te onduidelijk omschreven.

Eigenlijk wil ik een soort groot fotoboek maken, waaruit de marketing mensen hun foto's kunnen uitkiezen. Maar ook als ze bij de klant zijn.

Voor het basis verhaal is een brochure, maar soms wil een klant iets heel specifieks en dan kunnen ze vertellen dat we dat ook kunnen onderbouwd met wat foto's en filmpjes.
Onedrive/google photos/amazon cloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Niet online
Dank je wel, ga daar eens naar kijken.

Het was een heel gepuzzel, maar denk dat de OneDrive voor Bedrijven (Abonnement 1) het beste voor ons zal werken. Met een TB per gebruiker is dat echt meer dan voldoende.
Nu ben ik de enige die wat upload, maar 1 TB is nog steeds voldoende. We zitten nu op 50GB en als alles uitgezocht is misschien max 200GB.

Google Photo's vond ik heel moeilijk te begrijpen, je springt steeds naar een andere website om uiteindelijk bij google one uit te komen. Dit is wel goedkoper, maar als je de voorwaarden leest mogen ze al je bestanden gebruiken.

Amazone Cloud, vond ik zo moeilijk, dat ik die uiteindelijk weggeklikt heb. Wat ik wel begrijp is dat je er heel veel mee kunt, alleen voor een newby als ik te moeilijk.

Dank jullie wel, fijn dat het zo makkelijk kon.

[ Voor 119% gewijzigd door Zomaar iemand op 04-09-2020 23:09 ]