Apps/sites om gratis live nederlandse tv te kijken

Pagina: 1
Acties:
  • 1.199 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik zit me een betje te verdiepen in het aanbod aan apps/sites om gratis live nederlandse tvzenders te bekijken. De npo-zenders kan je natuurlijk live kijken via de site van de npo, maar wat gebruiken jullie voor zenders als rtl4?
Ik heb ooit de betaalde app nlziet gehad maar vond dat toch erg tegenvallen voor live tv kijken. veel bufferen, sosm zelfs totaal uitvallen middenin de finale van een talentenjacht etc.
Ik heb nu swift streamz op mijn android telefoon staan en dat werkt meestal wel aardig, hoewel het er ook welens uitligt. op google is het vrij grondig weggewerkt welke van dergeliek apps, of misschie sites(als je het op een windows laptop wil doen) rtl4 en sbs6 kunnen weeergeven. Ik snap de rede daarachter natuurlijk wel maar toch vraag ik me af, zijn er meer apps of websites waarmee dit kan?
live net tv heb ik ook geprobeerd maar die app werkt niet echt makkelijk voor mij toevallig omdat hij niet erg blind-vriendelijk is, ik zou dus niet weten of die app uberhaupt nederlandse live tvzenders heeft. ben benieuwd naar wat jullie gebruiken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op vragen hoe je iets gratis kunt krijgen waar je normaliter voor moet betalen krijg je hier niet de antwoorden die jij zoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Geen idee, wanneer je echt TV wilt kijken via een app zal je toch bijvoorbeeld een ziggo abonnement moeten afsluiten en dan kan je legaal kijken in vrij behoorlijke kwaliteit zonder (mijn ervaring) buffering.

Ik snap het überhaupt niet helemaal, blind? Je bedoelt slechtziend? Kijk dan gewoon via een grote tv, of zie ik dat verkeerd (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Blind, dus heb het beeld van het programma niet nodig. daardoor kijk ik zo zelden live tv dat een abonnement echt totale geldverspilling is. overigens liep hier een par jaar geleden ook een heel actief topic over popcorn time dus ik zie niet in waarom de antwoorden nu ineens zo heilig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

dicksterk schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:31:
Blind, dus heb het beeld van het programma niet nodig. daardoor kijk ik zo zelden live tv dat een abonnement echt totale geldverspilling is. overigens liep hier een par jaar geleden ook een heel actief topic over popcorn time dus ik zie niet in waarom de antwoorden nu ineens zo heilig zijn.
Omdat het simpelweg niet legaal is. Waarom denk je dat er geen popcorntime topic (meer) is.

Betalen of elders voor illegale oplossingen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:17

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Daar is dus met name: https://www.nlziet.nl/nl/live-tv/rtl4/
https://www.kijk.nl/
https://www.rtlxl.nl/

Of een oplossing van je provider voor. Verdere opties zijn illegaal en mogen we hier niet bespreken. Topic gaat dan op slot.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.