Vraag

• hinerakatauri79
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-10 15:02
Ik gebruik op mijn telefoon een aantal applicaties (outlook, teams, To do etc) die ik enkel voor werk gebruik. Ik zou graag willen dat deze Apps enkel gedurende werktijden actief zijn en buiten werktijden op batterijbesparende setting staan.

Ik heb bixby routines en Macrodroid geprobeerd maar ik kan nergers vinden hoe ik deze apps zo kan instellen.

Enige idee?

Alle reacties

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
Ik zie 2 mogelijkheden:
  1. Schakel 'stille uren' in voor Teams en gebruik Nine voor je werkmail (piekschema instellen).
  2. Gebruik een werkprofiel en steek al je werk apps daar in.
Het linken naar eigen websites / blogs voor informatie wordt gezien als spam. Heb de links dan ook vervangen met links uit de Play Store.

[ Voor 35% gewijzigd door rens-br op 05-09-2020 08:02 ]

• hinerakatauri79
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-10 15:02
Smartphonetips schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:21:
Ik zie 2 mogelijkheden:
  1. Schakel 'stille uren' in voor Teams en gebruik Nine voor je werkmail (piekschema instellen).
  2. Gebruik een werkprofiel en steek al je werk apps daar in.
Bedankt voor je antwoord, ik zal ernaar kijken.. Maar is het niet zo dat de apps wel actief blijven? volgens mij door actieve uren aan te geven haalt hij nog steeds mail en chats binnen alleen krijg je de notificaties daarvan niet.

[ Voor 11% gewijzigd door The Wizard op 05-09-2020 18:30 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
hinerakatauri79 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:41:
[...]

Bedankt voor je antwoord, ik zal ernaar kijken.. Maar is het niet zo dat de apps wel actief blijven? volgens mij door actieve uren aan te geven haalt hij nog steeds mail en chats binnen alleen krijg je de notificaties daarvan niet.
Zelf gebruik ik ook Nine e-mail en die stopt simpelweg met syncen.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Smartphonetips schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:21:
Ik zie 2 mogelijkheden

• Gebruik een werkprofiel en steek al je werk apps daar in.
[/list]
Vind het bij deze optie jammer dat het niet automatisch gefrezed / unfrezed kan worden en je dit dus bewust aan / uit moet zetten. De app island heeft extract hetzelfde probleem.

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
rens-br schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 08:00:
[...]

Vind het bij deze optie jammer dat het niet automatisch gefrezed / unfrezed kan worden en je dit dus bewust aan / uit moet zetten. De app island heeft extract hetzelfde probleem.
Via Tasker zou dat moeten lukken: https://github.com/PeterCxy/Shelter/issues/118
Pagina: 1