Goedemiddag beste Tweakers.
Het moment is voor mij dan ook gekomen om voor het eerst een game pc samen te gaan stellen.
Dit komt omdat ik als grote WWII nerd graag HLL zou willen spelen, en aangezien collega's ook escape from tarkov spelen en ik daar ook interesse in heb, heb ik toch een game pc nodig.
Ik ben zelf voor mijn idee een aardig eind gekomen, maar lees graag jullie tips of verbeteringen.
Vooral de voeding heb ik twijfels over. Mochten jullie verder op of aanmerkingen hebben, dan zie ik die graag tegemoet!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Doel is om de volgende games vloeiend te kunnen spelen, Hell Let Loose, Escape from Tarkov, minecraft
Wat mag het systeem gaan kosten?
wil voor puur de pc zelf rond de 1500 uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee heb ik niet, maar sta open voor goede suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee heb ik niet, heb zelf ook geen wensen mbt RGB steek dat liever in onderdelen die bijdragen aan een betere pc.
Ga je overklokken?
Geen idee nog of ik dat nodig heb in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
een duidelijke tip en/of feedback. ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste. maar wil wel graag mee kunnen gaan voor een paar jaar. heb zelf nog nooit een game pc samen gesteld aangezien ik altijd game op mijn ps4 en xbox
tot nu toe ben ik tot dit gekomen
Het moment is voor mij dan ook gekomen om voor het eerst een game pc samen te gaan stellen.
Dit komt omdat ik als grote WWII nerd graag HLL zou willen spelen, en aangezien collega's ook escape from tarkov spelen en ik daar ook interesse in heb, heb ik toch een game pc nodig.
Ik ben zelf voor mijn idee een aardig eind gekomen, maar lees graag jullie tips of verbeteringen.
Vooral de voeding heb ik twijfels over. Mochten jullie verder op of aanmerkingen hebben, dan zie ik die graag tegemoet!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Doel is om de volgende games vloeiend te kunnen spelen, Hell Let Loose, Escape from Tarkov, minecraft
Wat mag het systeem gaan kosten?
wil voor puur de pc zelf rond de 1500 uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee heb ik niet, maar sta open voor goede suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee heb ik niet, heb zelf ook geen wensen mbt RGB steek dat liever in onderdelen die bijdragen aan een betere pc.
Ga je overklokken?
Geen idee nog of ik dat nodig heb in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
een duidelijke tip en/of feedback. ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste. maar wil wel graag mee kunnen gaan voor een paar jaar. heb zelf nog nooit een game pc samen gesteld aangezien ik altijd game op mijn ps4 en xbox
tot nu toe ben ik tot dit gekomen
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte X570 GAMING X | € 159,49 | € 159,49 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Devil RX 5700 XT | € 440,- | € 440,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - TG | € 87,89 | € 87,89 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 71,87 | € 71,87 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MasterWatt 750 | € 89,23 | € 89,23 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 98,54 | € 98,54 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.236,02 | ||