kan ik ook met apt-get heel makkelijk gnome en zooi installeren?
of moet ik het eerst downloaden en installeren?
of moet ik het eerst downloaden en installeren?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Alles wat je qua X nodig hebt wordt ook automatisch meegeïnstalleerd. Dat is nou juist het handige van dependenciesOp donderdag 09 augustus 2001 19:56 schreef RooT het volgende:
je kunt met alleen gnome nix! je moet ook de X server hebben geinstaleerd.. ik zou gewoon ff met tasksel X server en Gnome packages instaleren! s
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
In de oudere Debian-versies (slink, potato) gebruik je tasksel om tasks te selecteren. In woody en sid zijn die tasks vervangen door task packages, zoals bijvoorbeeld het package task-gnome, dat een leeg package is, dat depend op dat wat zeker nodig is voor Gnome (zoals dus X, en iig 1 window manager) en andere Gnome-dingen suggest. In deze Debianversies hoef je dus tasksel niet meer te gebruiken, hoewel het volgens mij nog wel bestaat...Op vrijdag 10 augustus 2001 09:25 schreef XKB het volgende:
Hoe werkt dat tasksel eigenlijk?
Verwijderd
Wat is precies de foutmelding die je te zien krijgt, en welke Debianversie heb je?Op vrijdag 10 augustus 2001 10:45 schreef XKB het volgende:
Ik gebruik sinds kort debian.. en apt-get bevalt erug goed! Ik heb ge apt-get naar woody toe, met kde2.2 en de nieuwe kernel 2.4.7 enzo, alleen krijg ik het niet voor elkaar om gnome met nautilus en evolution ed te installen. Ik krijg elke keer Depends: fouten met 1 package van Gnome. Een libgnomenogwat.. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb apt-get -f install al gedaan en dat hielp niet.
Verwijderd
Verwijderd