Hallo tweakers,
Wat mij een mooie feature lijkt is om te kunnen filteren op topic, welke geen reacties heeft en welke juist wel en de topics op alfabetische volgorde kunnen zetten. Ik heb een foto toegevoegd voor hoe het er uit zou kunnen komen te zien./f/image/9CqOBpsyZgQQLT3f5wl4ZxHi.png?f=fotoalbum_large)
(de vinkjes moeten iets dunner om het tweakers thema te passen)
Waarom dan vraag je je waarschijnlijk af? Nou ik heb wel is gehad dat ik een topic plaats en dat er maar 1 persoon op reageert en dat langzaam mijn topic verdwijnt en niet meer gevonden gaat worden omdat nieuwere topics hoger komen te staan. Nu ben ik zelf regelmatig opzoek naar topics waar niet op gereageerd word om te kijken of ik wat voor hun kan doen. wellicht is dit ook handig voor mods om sommige topics zo te kunnen sluiten?
Graag hoor ik jullie meningen.
Met vriendelijk groeten,
Empilon
Wat mij een mooie feature lijkt is om te kunnen filteren op topic, welke geen reacties heeft en welke juist wel en de topics op alfabetische volgorde kunnen zetten. Ik heb een foto toegevoegd voor hoe het er uit zou kunnen komen te zien.
/f/image/9CqOBpsyZgQQLT3f5wl4ZxHi.png?f=fotoalbum_large)
(de vinkjes moeten iets dunner om het tweakers thema te passen)
Waarom dan vraag je je waarschijnlijk af? Nou ik heb wel is gehad dat ik een topic plaats en dat er maar 1 persoon op reageert en dat langzaam mijn topic verdwijnt en niet meer gevonden gaat worden omdat nieuwere topics hoger komen te staan. Nu ben ik zelf regelmatig opzoek naar topics waar niet op gereageerd word om te kijken of ik wat voor hun kan doen. wellicht is dit ook handig voor mods om sommige topics zo te kunnen sluiten?
Graag hoor ik jullie meningen.
Met vriendelijk groeten,
Empilon