Hulde voor de nieuwe koers!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:46
Hoi Redactie,

Niet zeker of dit hier op zijn plaats is, maar een niet-klaag topic mag ook wel eens ;)

Dit n.a.v. o.a. plan: Tweakers en Hardware Info bundelen krachten, voor de echte techliefhebber

Het is fijn om te lezen dat t.net 'back to the roots', maar dan met meer professionalisme gaat.

Voor zover ik kan zien zijn de nieuwe artikelen
reviews: De wall of technical debt: maakt techdebt visueel
reviews: Supersnelle schermen - Zeven 240Hz-gamemonitoren van 27" getest
daar de eerste resultaten van.

Ik wil vooral bedanken voor deze beslissing en kijk uit naar wat er nog meer voor moois gaat komen.

Dit soort artikelen en in-depth technische reviews zijn nogal een investering qua tijd en het kan een 'gevaarlijke' beslissing zijn om niet voor de massa te kiezen, maar bij deze in ieder geval wat waardering terug. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Noxious schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:07:
Dit soort artikelen en in-depth technische reviews zijn nogal een investering qua tijd en het kan een 'gevaarlijke' beslissing zijn om niet voor de massa te kiezen, maar bij deze in ieder geval wat waardering terug. O+
Voor de "massa" kiezen heeft kennelijk ook niet zijn vruchten afgeworpen ;)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

PcDealer schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:23:
[...]

Voor de "massa" kiezen heeft kennelijk ook niet zijn vruchten afgeworpen ;)
Ik durf neig 't te betwijfelen. Ik denk dat er stiekem inmidels méér mensen van bijvoorbeeld de PW gebruik maken dan dat wij ooit zullen gaan zien en dat dat één van de redenen is om HWI náár T.NET over te zetten inplaats van dat dat datzelfde andersom gebeurd is?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:59

WoutF

Hoofdredacteur
Noxious schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:07:
Hoi Redactie,

Niet zeker of dit hier op zijn plaats is, maar een niet-klaag topic mag ook wel eens ;)

Dit n.a.v. o.a. plan: Tweakers en Hardware Info bundelen krachten, voor de echte techliefhebber

Het is fijn om te lezen dat t.net 'back to the roots', maar dan met meer professionalisme gaat.

Voor zover ik kan zien zijn de nieuwe artikelen
reviews: De wall of technical debt: maakt techdebt visueel
reviews: Supersnelle schermen - Zeven 240Hz-gamemonitoren van 27" getest
daar de eerste resultaten van.

Ik wil vooral bedanken voor deze beslissing en kijk uit naar wat er nog meer voor moois gaat komen.

Dank je wel :) Dat zijn er inderdaad twee uit de nieuwe koker, maar ook
reviews: AMD B550-moederborden - Negen borden tot 200 euro op de testbank
reviews: Project Cars 3 - Game stort serie in identiteitscrisis (uitgebreide benchmarks)

horen daarbij :)

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:46
Ah die had ik nog gemist, tof!