Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kajvans
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 31-01 12:49
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
ik zoek een stille am4 bracket cooler.

Wat is je budget?
ik wil maximaal €35 uitgeven aan de koeler.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen merk voorkeuren.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik ben van plan om er mee te gaan gamen maar de stock koeler vind ik te luid dus ben ik opzoek naar een andere.

zelf heb ik al gekeken naar koelers en ik kwam uit op de Cooler Master Hyper 212 Black Edition hij is mooi en stil maar ik weet dus niet of er betere zijn voor dezelfde prijs. het liefst trouwens ook een koeler met rgb maar als jullie denken dat je dan teveel performance verliest hoef ik dat niet.

Beste antwoord (via kajvans op 04-09-2020 10:28)

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
pricewatch: Gelid Solutions Phantom

is 1) iets stiller 2) heeft hoger max TDP(eigenlijk nergens voor nodig, maar toch) 3) iets goedkoper

Ik heb hem gisteren bij een andere tweaker geinstalleerd - het heeft 2 nadelen: het is wel even zoeken hoe hij precies moet zitten, en hij is behoorlijk groot.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Nu online
Bedoel je game performance of stilte met "performance verlies".

Anders zou je ook een wraith spire kunnen pakken, van iemand die een r7 build heeft gemaakt met custom cooler.
Vaak verkopen die hun cooler voor een tientje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kajvans
Bedoelde inderdaad performance met stilte. Kan je zo'n een linkje sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Nu online
https://tweakers.net/aanb...jI0MAByizKTU30TK5SsTA1qAQ
https://www.marktplaats.nl/q/wraith+spire/#sortBy:PRICE

even opletten dat hij WEL een ledstrip heeft.
(degene die standaard bij de 3700x zit heeft dat, dus je hoeft niet perse te vragen naar ledstrip, als hij bij de 3700x zat is hij oke, als hij bij de 1600 12nm zat niet).

[ Voor 4% gewijzigd door 99ruud99 op 04-09-2020 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kajvans
ik denk dat ik toch liever voor iets nieuws ga want 2e is toch niet echt chill want stel hij werkt niet ben je je geld kwijt.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Nu online
pricewatch: Gelid Solutions Phantom

is 1) iets stiller 2) heeft hoger max TDP(eigenlijk nergens voor nodig, maar toch) 3) iets goedkoper

Ik heb hem gisteren bij een andere tweaker geinstalleerd - het heeft 2 nadelen: het is wel even zoeken hoe hij precies moet zitten, en hij is behoorlijk groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kajvans
ik ga ernaar kijken dankjewel.
Pagina: 1