Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
ik zoek een stille am4 bracket cooler.
Wat is je budget?
ik wil maximaal €35 uitgeven aan de koeler.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen merk voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik ben van plan om er mee te gaan gamen maar de stock koeler vind ik te luid dus ben ik opzoek naar een andere.
zelf heb ik al gekeken naar koelers en ik kwam uit op de Cooler Master Hyper 212 Black Edition hij is mooi en stil maar ik weet dus niet of er betere zijn voor dezelfde prijs. het liefst trouwens ook een koeler met rgb maar als jullie denken dat je dan teveel performance verliest hoef ik dat niet.
Ik zoek een?
ik zoek een stille am4 bracket cooler.
Wat is je budget?
ik wil maximaal €35 uitgeven aan de koeler.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen merk voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik ben van plan om er mee te gaan gamen maar de stock koeler vind ik te luid dus ben ik opzoek naar een andere.
zelf heb ik al gekeken naar koelers en ik kwam uit op de Cooler Master Hyper 212 Black Edition hij is mooi en stil maar ik weet dus niet of er betere zijn voor dezelfde prijs. het liefst trouwens ook een koeler met rgb maar als jullie denken dat je dan teveel performance verliest hoef ik dat niet.