Vraag
Alle reacties
Definieer wat voor jou uniek is? Is dat gebaseerd op het aantal sales per product? Dan hebben we microsoft nodig. Gaat het je om de waarde? Er is een groot verschil tussen de intrinsieke waarde, of de waarde van het product in huidige staat uitgedrukt in geld.
Ik bedoel meer uniek in oplages.
Maar als staat zijn ze compleet en zuinig mee omgaan.
Maar als staat zijn ze compleet en zuinig mee omgaan.
[ Voor 48% gewijzigd door rakoda op 04-09-2020 01:16 ]
Die rechter stond iig letterlijk in elke winkel
Tenzij je echt grote battlefield fan bent zou ik zeggen houd de scorpio edition.
Microsoft brengt regelmatig insert game edition uit voor zijn consoles.
Scorpio editie was echt een gelimiteerde opgave voor introductie.
Dit is natuurlijk hoe ik er over denk.
Volgende tweaker kan er weer heel anders over denken
Microsoft brengt regelmatig insert game edition uit voor zijn consoles.
Scorpio editie was echt een gelimiteerde opgave voor introductie.
Dit is natuurlijk hoe ik er over denk.
Volgende tweaker kan er weer heel anders over denken
De Scorpio edition was een limeted pre release. De. Battlefield versie was gewoon in de winkels te koop.
Mijn gevoel gaat ook meer naar om de Scorpio edition te houden.
Maar twijfels of mijn gevoel klopt vandaar meer mijn vraag hier.
Mijn gevoel gaat ook meer naar om de Scorpio edition te houden.
Maar twijfels of mijn gevoel klopt vandaar meer mijn vraag hier.
[ Voor 16% gewijzigd door rakoda op 04-09-2020 09:30 ]
Uniek als welke later meer geldt op brengt? Of uniek als in daar zijn er minder van?
Want ik denk dat die Scorpio meer gaat opbrengen later, ondanks dat er meer van zijn gemaakt. En van die Battlefield versie zijn er gewoon minder van gemaakt, maar die game is niet zo geweldig ontvangen, dus is de versie ook wat minder waard.
Ik zou alleen degene pakken die je zelf het mooiste vindt, de kans dat je er echt wat aan kunt verdienen later is gering. Dat is pas over een jaar of 30 echt het geval en dan is het nog maar afvragen hoeveel mensen een dergelijke console willen hebben.
Want ik denk dat die Scorpio meer gaat opbrengen later, ondanks dat er meer van zijn gemaakt. En van die Battlefield versie zijn er gewoon minder van gemaakt, maar die game is niet zo geweldig ontvangen, dus is de versie ook wat minder waard.
Ik zou alleen degene pakken die je zelf het mooiste vindt, de kans dat je er echt wat aan kunt verdienen later is gering. Dat is pas over een jaar of 30 echt het geval en dan is het nog maar afvragen hoeveel mensen een dergelijke console willen hebben.
Ik denk dat ik hem in de toekomst ook zou willen houden of die dan meer waard is of niet vind ik niet zo belangrijk wel het idee dat ik dan in bezit bent van een uitvoering die minder voortkomt.
Pagina: 1