Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een fervent CSGO speler (graag 240+ fps hebben ten allen tijde) maar ik speel ook games zoals Pubg, warzone, rainbow six siege (deze games zou ik graag zeker 120+ fps halen op zen minst medium settings). Aangezien ik niet de nodige ervaring heb met het samenstellen van een PC zou ik graag willen weten of dit een degelijke build is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een maximumbudget van 1250 euro alles inbegrepen (ook Windows besturings etc).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Degelijke processor en had echt in gedachten om Geforce RTX 2060 super 8gb te nemen om aan de fps eisen te kunnen voldoen.
Zie het lijstje hier onderaan. Jullie mogen hier kritisch op zijn.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie kunnen bijsturen waar nodig. Heb vooral vraagtekens bij de voeding omdat ik niet weet hoe krachtig dat moet zijn. Als jullie deze Build beter en krachtiger kunnen maken voor deze prijs ben ik jullie dankbaar.
Ik ben een fervent CSGO speler (graag 240+ fps hebben ten allen tijde) maar ik speel ook games zoals Pubg, warzone, rainbow six siege (deze games zou ik graag zeker 120+ fps halen op zen minst medium settings). Aangezien ik niet de nodige ervaring heb met het samenstellen van een PC zou ik graag willen weten of dit een degelijke build is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een maximumbudget van 1250 euro alles inbegrepen (ook Windows besturings etc).
Degelijke processor en had echt in gedachten om Geforce RTX 2060 super 8gb te nemen om aan de fps eisen te kunnen voldoen.
Zie het lijstje hier onderaan. Jullie mogen hier kritisch op zijn.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie kunnen bijsturen waar nodig. Heb vooral vraagtekens bij de voeding omdat ik niet weet hoe krachtig dat moet zijn. Als jullie deze Build beter en krachtiger kunnen maken voor deze prijs ben ik jullie dankbaar.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-9600K Boxed (SRELU) | € 198,- | € 198,- |
1 | Moederborden | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | € 180,95 | € 180,95 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 Super Windforce OC 8G | € 414,05 | € 414,05 |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 36,58 | € 36,58 |
1 | Behuizingen | Sharkoon Pure Steel Zwart | € 61,90 | € 61,90 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 104,85 | € 104,85 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 32,- | € 32,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 54,90 | € 54,90 |
1 | Voedingen | Corsair CX550M | € 74,55 | € 74,55 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 69,90 | € 69,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.227,68 |