Handzame case met full size GPU

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• 448191
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik heb een systeempje met een ryzen 3800x op een X570 I AORUS PRO WIFI erin, die ik voorheen gebruikte voor kantoor.

Thuis gebruik ik echter een workstation met meer cores en meer ram, dus het dingetje zit werkeloos. Nu zit ik met het idee te spelen om m'n GPU (die is voor gamen, geen AI oid) daarin te steken, en voila, ik heb een dedicated gaming PC en ik hoef niet te kutten met reboots of GPU passthrough (dat laatste werkt overgens wel maar input is niet seamless dus alsnog een hassle).

Daarnaast ben ik steeds meer VR games aan het spelen, en zou het mooi zijn als ik het hele ding op kan pakken en in de huiskamer kan zetten terwijl ik game (meer ruimte). Met de huidige case kan dat heel goed (Lian Li PC-TU100B Mini-ITX Cube, met een handvat aan de bovenkant), maar daar past zeker geen full size GPU in.

Kortom, wie weet een compacte maar vooral handzame (bij voorkeur met handvaten) case waar een full size GPU in past. Mobo is een dus een Mini ITX. Zit al een SFX PSU in.

P.S. Ga waarschijnlijk de GPU upgraden naar een 3080, maar die is "normale grootte", toch? Alleen de 3090 is absurd groot?

Alle reacties

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Cooler Master NR200P? Ligt ook wel echt aan je budget, je kunt het bijna zo gek maken als je wilt in het ITX/SFF gebeuren. NCase M1, Sliger, Geeek, Ghost, Dancase etc.

Wil je ruimte voor AIO's of juist luchtkoeling, ruimte voor schijven? Er zwerft een mooie lijst rond op r/SFFPC waar je aardig wat kunt filteren, dan is het nog slechts een kwestie van veel te veel geld uitgeven voor een downgrade/upgrade van 0,3 L minder volume :).. verslavend :p

• 448191
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Pulled the trigger on https://www.lian-li.com/pc-tu150, het nieuwere, iets grotere broertje van de case die ik nu heb, waar ik anders dan de beperkte GPU ruimte heel tervreden over ben.

Zie review hier: YouTube: My New Favorite ITX Case - Lian Li TU150