Smartphone Best Buy Guide September 2020

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
@Andrasman
reviews: Smartphone Best Buy Guide - September 2020

Ik mis hier wat groen bij de Iphone SE bij de statistieken.

Ook hier inzake de Oppo Reno2 Z waar het bij de Motorola Moto G Pro juist weg kan.

Note 8 Pro niet gekleurd en nog wat meer en ook op de laatste pagina.

TLDR:
Snap ik de reden van de groene kleur niet? De besproken toestellen staan te vaak niet gemarkeerd in de grafieken.

Olaf van der Spek in 'reviews: Smartphone Best Buy Guide - September 2020' over het ontbrekende updatebeleid.

[ Voor 71% gewijzigd door PcDealer op 03-09-2020 22:35 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Het staat in de inleiding: "We highlighten in deze nieuwste Smartphone Best Buy Guide voor het eerst de nieuw geteste toestellen en toestellen die sinds de vorige BBG in een lagere prijscategorie vallen en daarmee wellicht interessant zijn."

Het gaat er dus om dat lezers snel kunnen zien wat er geüpdatet is in de bbg. Dat was vorige keer een kritiekpunt. Het is zonde om elke keer alles compleet opnieuw op te schrijven als de inhoud op sommige punten hetzelfde is en zo kun je beter zien wat nieuw is, of in elk geval welke toestellen.

Andrasman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilotto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:04

Gilotto

Paint Skillz

@Andrasman
Zou je (evt in latere edities) willen vermelden of bij de aangeraden smartphones de bootloader (eenvoudig) unlocked kan worden en zo custom roms geflashed kunnen worden? Dit is voor mij een meerwaarde die ik niet uit het huidige artikel kan halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andrasman
Sorry, maar dat gaat niet lukken vrees ik, simpelweg omdat het teveel werk wordt om dat telkens voor elke telefoon op te zoeken. Wel zullen we het vermelden als het bij uitstek een telefoon is waar dit interessant is. Ook vermelden we dit doorgaans bij reviews en daar linken we dan weer naartoe in de bbg.

Andrasman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:07

pino85

Im just a Bird in the Sky

@Andrasman wellicht dat er toch meer tijd/ruimte komt nu er word samen gegaan met hw.info? :)
Althans zo word het gebracht, maar aan andere kant dan word er natuurlijk nog meer getest etc dus ja ik begrijp punt wel.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrasman
In het algemeen wel, maar op smartphonegebied specifiek zal er niet (veel) meer ruimte zijn. We zijn nog steeds met 2 redacteuren op smartphones. Maar we hebben ook meer productcategorieën gekregen. Het is nog even kijken hoe dit in de praktijk uit gaat werken. Ook moeten we nog steeds keuzes maken, want alle tijd die in iets gaat, kan niet in iets anders gestopt worden :)

Andrasman

Pagina: 1