Vraag

• Tabaflab
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-09-2020
Mijn vraag

Ik heb mijn UE Boom aangesloten via bluetooth aan mijn laptop en ik was muziek aan het draaien via Spotify.
Nu is het mij al 2 keer overkomen dat ik na een Microsoft teams call geen muziek meer kan draaien op de speaker tenzij ik deze helemaal reset. Maar ik vind het nogal een gedoe om mijn speaker helemaal te resetten na elke call.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik een Acer SF314-58-523B
met Windows 10 Home
en een UE Boom 2

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Instellingen afgegaan van geluidsinstellingen
En geluidsproblemen oplosser, hierbij gebeurde er niks

Wat ik wel zag is dat hij gister was overgesprongen van Speaker naar Headset

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Groetjes,

Debbie

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:39
Waarschijnlijk gaat je standaard audio naar je headset tijdens een team meeting.
Ik denk dat je probleem is opgelost als je rechtsonderin op je volume klikt (linkermuisknop) en dan via het pijltje je speakers weer selecteerd (of je bluetooth speaker, geen idee of die er tussen zit).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0fVGo5sW1OtsKN3eVfBCurmbltg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/g7j0vtGM6YNrWbePtnW4VmEU.png?f=user_large

Bij mij wisselt hij dus tussen mijn laptop speaker en mijn headset.

[ Voor 6% gewijzigd door Deshmir op 03-09-2020 15:58 ]

• Tabaflab
Deshmir schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:58:
Waarschijnlijk gaat je standaard audio naar je headset tijdens een team meeting.
Ik denk dat je probleem is opgelost als je rechtsonderin op je volume klikt (linkermuisknop) en dan via het pijltje je speakers weer selecteerd (of je bluetooth speaker, geen idee of die er tussen zit).

[Afbeelding]

Bij mij wisselt hij dus tussen mijn laptop speaker en mijn headset.
Helaas, het punt is dat hij op de UE Boom 2 blijft staan, maar dat er geen geluid meer uitkomt
Ik heb ook geen Headset of andere audio apparaten aangesloten

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:39
@Tabaflab
En bij Volume Mixer (ik weet de nederlandse vertaling niet), staat Spotify dan niet op Muted?

Als ik wat search dingen doe op goolge zie ik dat wel vaak langskomen: "teams muting Spotify" bij het beginnen van een call.

[ Voor 43% gewijzigd door Deshmir op 03-09-2020 16:38 ]

• Tabaflab
Deshmir schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:36:
@Tabaflab
En bij Volume Mixer (ik weet de nederlandse vertaling niet), staat Spotify dan niet op Muted?

Als ik wat search dingen doe op goolge zie ik dat wel vaak langskomen: "teams muting Spotify" bij het beginnen van een call.
Hoi het was niet het antwoord, maar nadat ik naar Spotify ging en de spotify volumeknop mute en aanzette was er weer muziek.