Mijn huidige laptop is aan vervanging toe en aangezien ik hem toch alleen maar in het dockingstation houd wil ik graag over op een desktop.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Kantoorwerkzaamheden, programmeren en wat foto- en videobewerken. Gamen doe ik op een console maar ik wil wel de mogelijkheid hebben om dit te kunnen doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet een absolute min/max prijs maar zou fijn zijn om onder de 1000€ te blijven. Daarnaast hou ik van best value for money, dus wellicht zijn er goedkopere alternatieven of zijn sommige onderdelen overkill?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn twee huidige LG monitoren voldoen voor nu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik kies voor sff omdat dit mij compact lijkt op het kastje onder mijn bureau, tenzij jullie mij kunnen overtuigen om voor een tower te kiezen. Daarnaast wil ik geen vliegtuig onder mijn bureau dus heb ik geprobeerd om op de db's te letten.
Ik ben van plan 6 jaar met het systeem te doen echter heb ik er geen problemen mee om over 2 jaar bvb de processor te vervangen
Ga je overklokken?
In beginsel niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou het leuk vinden als jullie meedenken opzetje kijken/denken:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Kantoorwerkzaamheden, programmeren en wat foto- en videobewerken. Gamen doe ik op een console maar ik wil wel de mogelijkheid hebben om dit te kunnen doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet een absolute min/max prijs maar zou fijn zijn om onder de 1000€ te blijven. Daarnaast hou ik van best value for money, dus wellicht zijn er goedkopere alternatieven of zijn sommige onderdelen overkill?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn twee huidige LG monitoren voldoen voor nu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik kies voor sff omdat dit mij compact lijkt op het kastje onder mijn bureau, tenzij jullie mij kunnen overtuigen om voor een tower te kiezen. Daarnaast wil ik geen vliegtuig onder mijn bureau dus heb ik geprobeerd om op de db's te letten.
Ik ben van plan 6 jaar met het systeem te doen echter heb ik er geen problemen mee om over 2 jaar bvb de processor te vervangen
Ga je overklokken?
In beginsel niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou het leuk vinden als jullie meedenken opzetje kijken/denken:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550I PRO AX | € 167,90 | € 167,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 228,44 | € 228,44 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C Mini | € 87,95 | € 87,95 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9a-AM4 | € 38,95 | € 38,95 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 103,16 | € 103,16 |
1 | Voedingen | Corsair SF600 (2018) | € 117,77 | € 117,77 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 98,29 | € 98,29 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.011,46 |