Ik heb op 16 aug bij *webshop* een bestelling geplaatst voor laminaat.
Op 18 aug geinformeerd of het uberhaubt leverbaar is (uit de collectie) waarop het antwoord nee was.
De eigenaar zou het geld direct terugboeken.
Op 20 aug heb ik gemaild met de vraag waar mijn geld blijft. Eigenaar vond het vreemd en heeft nogmaals de opdracht in gang gezet - geen reactie.
Op 25 aug wederom gebeld. Eigenaar vond het vervelend en beloofd wederom het in orde te maken.
Op 1 sep nogmaals gebeld, je voelt hem al. Wat vervelend ik ga het nu in orde maken.
Eigenaar is harstikke vriendelijk maar daar heb ik natuurlijk weinig aan.
Het gaat niet om een wereldschokkend bedrag (~300 euro) maar ik wil het graag uit mn hoofd kunnen zetten.
Wat zouden jullie adviseren? Winkel is te ver weg om even langs te gaan (dik 1.5 uur rijden).
tl;dr
16 augustus bestelling geplaatst
18 augustus gebeld en belofte tot terugstorting
20 augustus gemailed - geen reactie
25 augustus gebeld en belofte tot terugstorting
1 september gebeld en belofte tot terugstorting
3 september nog geen centen!
Op 18 aug geinformeerd of het uberhaubt leverbaar is (uit de collectie) waarop het antwoord nee was.
De eigenaar zou het geld direct terugboeken.
Op 20 aug heb ik gemaild met de vraag waar mijn geld blijft. Eigenaar vond het vreemd en heeft nogmaals de opdracht in gang gezet - geen reactie.
Op 25 aug wederom gebeld. Eigenaar vond het vervelend en beloofd wederom het in orde te maken.
Op 1 sep nogmaals gebeld, je voelt hem al. Wat vervelend ik ga het nu in orde maken.
Eigenaar is harstikke vriendelijk maar daar heb ik natuurlijk weinig aan.
Het gaat niet om een wereldschokkend bedrag (~300 euro) maar ik wil het graag uit mn hoofd kunnen zetten.
Wat zouden jullie adviseren? Winkel is te ver weg om even langs te gaan (dik 1.5 uur rijden).
tl;dr
16 augustus bestelling geplaatst
18 augustus gebeld en belofte tot terugstorting
20 augustus gemailed - geen reactie
25 augustus gebeld en belofte tot terugstorting
1 september gebeld en belofte tot terugstorting
3 september nog geen centen!