buy-it-together amsterdam

Pagina: 1
Acties:

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Ik wil bij een online winkel wat dingen kopen maar omdat de verzendkosten nogal hoog zijn wil ik het liever samen kopen. Nou wil ik vragen of er nog mensen in a'dam en omstreken mee willen kopen om de verzendkosten te delen. Ook zijn tips voor goedkope nederlandse winkels altijd welkom.
Deze winkel had ik in gedachten.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:29

Flexx

This side up

Waarom zoek je niet gewoon een winkel waar je weinig verzendkosten hoeft te betaalen ?

• ajampaniki
ja maar een goedkope winkel met weinig verzendkosten zijn moeilijk te vinden. Maar als jij een adres weet...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:20

Sick Nick

Drop the top!

Wat maakt die 20 gulden nou uit?
Als je toch al flnk wat gaat bestellen is dat ook niet zo erg. En als je maar voor een klein bedrag bestelt kan je net zo goed naar een gewone winkel toegaan. Dan ben je 5 gulden duurder uit en flink wat moeite minder.

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:08
Shit.. jij bent echt niet wijs.. Je wilt iets gaan bestellen bij een winkel, met een website, die nog er nog slechter uit ziet, als m'n eerste website, die ik 5 jaar terug maakte.. shit hee ! |:(

... pff ze verkopen ook wel 2 verschillende processors.. zo de knetter ! |:(

• ajampaniki
ik heb nog geen winkel gevonden waar je een voeding voor 35 piek kan kopen. denk je dat ik online zou kopen als ik al een gewone winkel had gevonden.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:20

Sick Nick

Drop the top!

Op donderdag 09 augustus 2001 18:36 schreef ajampaniki het volgende:
ik heb nog geen winkel gevonden waar je een voeding voor 35 piek kan kopen. denk je dat ik online zou kopen als ik al een gewone winkel had gevonden.
Koop die dan gewoon zelf en betaal 55 piek, is nog goedkoper dan bij de meeste andere winkels.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op donderdag 09 augustus 2001 18:35 schreef superjoost het volgende:
Shit.. jij bent echt niet wijs.. Je wilt iets gaan bestellen bij een winkel, met een website, die nog er nog slechter uit ziet, als m'n eerste website, die ik 5 jaar terug maakte.. shit hee ! |:(

... pff ze verkopen ook wel 2 verschillende processors.. zo de knetter ! |:(
Bovendien, zijn ze onwijs duur, 55,- voor 64Mb ?!?! W00T!

Denk dat je iets te enthousiast bent, je zal denk ik gewoon lekker alleen moeten bestellen. Helaas p(broodbeleg)S!

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

Pagina: 1