• his.dudeness
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 09:06

his.dudeness

The Dude Abides.

Topicstarter
Ik wil graag weten waar jullie je smartwatch voor gebruiken en of jullie handige tips (of apps) hebben voor mede- smartwatch gebruikers.

Ik heb namelijk recent een smartwatch gekregen (Samsung Gear Fit 2 Pro) en omdat het voor mij een nieuw concept is, zou ik graag willen horen van smartwatch gebruikers die al langer ervaring hebben.

Hopelijk is dit een topic waar ook andere mensen baat bij hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-09 14:54
Ik heb een Fitbit Google Versa2 sinds begin dit jaar.
Beetje voor de lol gekocht.
Er staat wat muziek op, wat ik kan afspelen. Dat die ik weinig.
Ik heb een custom facewatch.
Ik gebruik hem voornamelijk als activity tracker en tegenwoordig ook bij contactloos betalen (hoef ik mijn pinpas niet meer mee te nemen).
Sinds kort probeer ik de alarm uit als wekker in de ochtend, omdat ie dan "smart" probeert te kijken wanneer je licht slaapt (in plaats van diep) en je dan te wekken als je toch bijna wakker bent.
Dat werkt verbazend goed.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• olafzwaan
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 25-08 09:48
Ik ben ooit begonnen met een Pebble op kickstarter en toen via de Pebble Time, Fossil Q Explorist bij een Garmin Instict uitgekomen.

mijn belangrijkste dingen die ik doe zijn toch:
Kijken hoe laat het is (wat saai, dit doen met een horloge)
Binnenkrijgen van notificaties. niet dat je er iets mee kan. maar je kan makkelijk zien of het belangrijk genoeg is je telefoon te pakken.
Muziek bedienen. Dit is een functie die ik wel veel gebruik. Telefoon aan de speakers en nummers kunnen skippen is voor mij echt een meerwaarde.

Sinds de Garmin doe ik ook aan het tracken van het beetje hardlopen wat ik doe maar dat is meer omdat het kan. Dit werkte altijd prima met Strava op de telefoon. Ik hoef onderweg niet te zien hoe hard ik loop en achteraf is het vooral de datanerd in mij. Vervolgens doe ik dan weer niks met die data.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
  1. Bluetooth muziek bediening
  2. Wekker
  3. Weerbericht
  4. Berichten lezen (soms ook beantwoorden)
  5. Fitness en slaap tracking
  6. Agenda bekijken
  7. Zaklampje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 11:44
Fossil Q Explorist 3rd Gen

1. Tijd en notificaties
2. Stappenteller
3. Yatse remote voor KODI