Toon posts:

[PS2] Echt Goeie Spellen

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ej, ik krijg als het goed is morgen een PS2 :) en wil ik nartuurlijk goeie spellen hebben.

Zelf zat ik te denken aan:
Gran Turismo 3 - De Graphix zien er zo geil uit, om te :9~ gewoon.
Tekken Tag Tournament - Hou wel van een potje knokken :P

Meer weet ik gewoon niet, wat kunnen jullie mij aanraden om te kopen ( goeie spellen dus ;) )

Bvd.

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:20
Ikzelf heb geen PS2 maar ik zou voor GT3 gaan :)

Verwijderd

GT3
Onimusha Warlords
The Bouncer
ISS Pro 2 Evolution (als je van voetballen houdt)

En als je vind dat FPS games op een console te spelen zijn (ik vind van niet) is Red Faction ook een goeie.

Verwijderd

Extermination is ook wel geinig.
Beetje Resident Evil/Parasite Eve achtig maar wel vrij kort (denk ik :P )
wel koele/vreemde monsters.

The Bouncer is zeker een vreemd kontschoppend spel
(tja hijs van Squaresoft dus dat zegt genoeg :P )

En GT3 is vet ja :)

Verwijderd

Topicstarter
FPS speel ik nooit op consoles dat vindt ik zo zuigen of hij moet echt ZOOOOO GOED zijn.

mjha.. ik hou wel van horror games :P

misschien een links van The Bouncer???

Thnx'

Verwijderd

gt3 en tekken tag tournament zowiezo, nba street basketbal lijkt me ook wel vet, en binnenkort komt dacht ik ook tony hawk 3 uit...

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:30

Raimond613

Simracer

max payne komt toch ook uit op de ps2?

iracing profile

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Wat ik zeker zou kopen is nba street.

ook gaaf zijn:

- twisted metal black
- doa 2 hardcore (tag battle rules!)
- de metal gear solid 2 demo ;)
- winning eleven 5 (alleen jap op dit moment)
- atv offroad fury (nog niet uit hier)

en ssx natuurlijk!

Btwm tekken tag viel mij zwaar tegen. Te langzaam en eigenlijk gewoon tekken3 met geupdate graphics. Erg saai dus (als je voorheen al veel tekken hebt gespeeld, anders is het een must have)

Verwijderd

The bouncer is grafisch wel goed ja... Maar kwa speelbaarheid/houdbaarheid... Daar wil je ff F150,- oid (weet preciese prijs niet) voor betalen?

Verwijderd

Tekken Tag Tournament is idd errug leuk! Je hebt ook een 'Bowling-mode', die ook wel leuk is. Maar binnenkort komt Tekken 4 ook uit, dus tsja...

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
mijn favo's:
-gran turismo 3 > beste en mooiste racespel wat ik ooit gespeeld heb
-Dead or alive 2 > beter dan virtua fighter 2 imho (tekken valt er bij in het niet
-nba street > erg leuk met zijn 2en maar is nu wel een beetje saai in mijn eentje
-red faction > erg leuk, alleen niet erg mooi en een walgelijke besturing (liever een pc hiervoor)
-ssx > onwijs gaaf, maar misschien is het beter om te wachten op ssx tricky (ssx is eindelijk weer leverbaar)

schijnen erg goed te zijn:
-onumisha > erg mooi alleen wel wat kort (maar zolang het duurt...)
-twisted metal black > is deze eigenlijk al uit?

niet doen van wat hier aangeraden wordt:
-extermination > wat heb ik mij zitten te irriteren aan dit spel, kutcamera, niet leuk, etc
-the bouncer > heeeel erg mooi maar veeeeeels te kort (meer kijken dan spelen)

op het moment is er genoeg keus. De enige echte hebbers zijn gt3 en ssx, maar er zijn wel een heleboel heel aardige spellen uit. was het maar vast eind van het jaar (wat is die nieuwe trailer van MGS2 (eigenlijk trailers) gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf.....), zucht.

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
is deze twisted metal black al uit? en wie weet warneer metal gear solid 2 uitkomt?

Verwijderd

Ja was het maar eind van het jaar!! :(

MGS2 heerst! En Devil May Cry van Capcom verwacht ik ook wel wat van :) En Silent Hill 2!

Verwijderd

T'is maar dat het om ps2 spellen ging, want als je Tekken Tag Tournament vergelijkt met soul calibur is de keuze snel gemaakt.

• jazzVL
  • Laatst online: 06-08-2025
gt3
dead or alive 2

vooral gt 3 echt een mega spel

"If u do something do it with style, or do it at all."

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Er komt nog heel veel moois aan dit najaar:
OA Wipeout Fusion (die gaat SNEL!), leuke platformer: Jak and Dexter, en HErdy Gerdy schijnt origineel te worden :?

ff offtopic: weet iemand of je een willekeurige USB-muis kan gebruiken op de
PS2? (Ik heb de MS Explorer, vriend heeft Boomslang...)

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 22:06 schreef Raven_ het volgende:
T'is maar dat het om ps2 spellen ging, want als je Tekken Tag Tournament vergelijkt met soul calibur is de keuze snel gemaakt.
Doeg! Jij hebt zeer waarschijnlijk zelf geen PS2 dus ga ff ergens anders lopen zeiken. WipeOut Fusion wordt idd superstrak als ik IGN en vele andere mag geloven.

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 22:06 schreef Raven_ het volgende:
Op donderdag 09 augustus 2001 23:33 schreef 007 het volgende:

[..]

Doeg! Jij hebt zeer waarschijnlijk zelf geen PS2 dus ga ff ergens anders lopen zeiken. WipeOut Fusion wordt idd superstrak als ik IGN en vele andere mag geloven.
Ik ben het anders wel met hem eens...vind Soul Calibur leuker dan Tekken Tag Tournament. Maar goed, Tekken 4 on the way :)

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 23:33 schreef 007 het volgende:

[..]

Ik ga geen dingen zeggen waarik nix over weet... Ik had dus een PS2 maar die hebik verkocht (wel japanse versie, maar ik heb geen verschil gemerkt tussen TTT PAL en TTT JAP...).
Toenik SC en TTT naast mekaar draaide zagik ten eerste dat SC beter geanimeerd was en betere kleurenweergave had (dezelfde tv's btw.) en bij TTT bewegen de characters enorm houterig vergeleken met die van SC... En dan nog maar te zwijgen over verschil van gameplay tussen deze 2 games.
Maar like I said, het gaat hier om PS2 games en niet de console war oid.

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 00:32 schreef Raven_ het volgende:
Maar like I said, het gaat hier om PS2 games en niet de console war oid.
Nee, idd... Dus er is geen enkele reden om ineens over SC te gaan blaaten want dat heeft er gewoon nix mee te maken. SC was een van de weinige goeie games op de DC. Of zullen we GT3 even gaan vergelijken met welke race-game dan ook?

[007 - Back on-topic]
Twisted Metal: Black lijkt mij ook wel errug cool. Ennuh heeft iemand een ideeetje van wanneer we hier (Europa) MGS2 en GTA3 kunnen verwachten?

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
tm:b komt meen ik pas in september hier in nl. Ik draai op dit moment de us dvdrip, en moet zeggen, erg maf spel!

zeker kopen als ie uitkomt!

stuntman en devil may cry lijken me ook erg gaaf.

en mgs staat volgens mij gepland op begon december... Dan issie nml volgens de meeste online shops te leveren.

damn, it's gonna be a fine x-mas >:)

Verwijderd

Wat maakt Tekken Tag Tournament nou zo leuk? Zit nl. te denken om 'em ook te kopen voor op de GBA }) !

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:43
ik zout hem alleen al kopuh voor de Iss serie (btw wat is de laatste versie van ISS?) en Metal gear Solid2... alleen ja de prijzen schrikken me toch af.. heeft iemand een motivatie waarom ik heb zou moet kopen of juist niet B-)

hoi

Verwijderd

Als de prijzen je afschikken moet je hem zeker niet kopen. Er zijn maar een handje vol goede spellen voor te krijgen.

In Japan is vorige week de Nintendo Gamecube in de verkoop gegaan. In November zal de Gamecube samen met de X-box In de USA in de verkoop gaan. Een aantal game-producenten maken nu al de overstap naar de Gamecube en/of X-box.

Mijn advies zou zijn om af te wachten en te kijken hoe de markt zich gaat ontwikkelen. Met de introductie van X-box en Gamecube is de kans op een prijsverlaging van de PS2 erg groot.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
GT3, the Bouncer, TTT, SSX, NBA street..

Verwijderd

Het feit dat ze "The Bouncer" aandragen als een echt goed spel op de PS2 is erg veelzeggend.

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 16:52
Laatste versie van ISS is ISS Pro Evolution 2 op de PSX. Er is ook simpel ISS op de PS2, maar dat is een port van de N64 versie van ISS en is een VEEL slechter spel dan de Evolution serie.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Gran Turismo 3

En binnenkort natuurlijk MGS2 en Devil May Cry.

Verwijderd

Echt goeie spellen? OK dan! TTT, ZOE, GT3, The Bouncer (wel kort), Ring of Red, SSX, Silent Hill 2, Dead or Alive 2, Orphan (mijn smaak dan), Omnishma en Resident Evil :)

Aankomende spellen: GTA3,MGS2,FF10,Dark Cloud hmmm... rest weer ik niet meer :S

• mradem
  • Laatst online: 21-03-2024
En nog een reden voor de mensen die nog geen ps2 hebben:

Uit betrouwbare bron hebben we vernomen dat SCEE de prijs van de PlayStation2 drastisch wil verlagen. De PS2 is in de meeste winkels nog te koop voor zo'n 950 piek. Eind deze maand zou de prijs verlaagd worden naar HFL699!

Consolewar here we come.

Verwijderd

De PS2 maakt zich klaar voor de war! Die al verloren is voor Nintendo, nu Microschoft nog. >:)

Verwijderd

even mijn stapel op zoeken die ik koel vind post ik dan wel oke

Verwijderd

SSX is mijn favo spel :)

Verwijderd

GTA3 wordt GOED denk ik

Verwijderd

GTA 3 moet je natuurlijk echt hebben als je deze console gaat kopen, enneuh tekken tag tournament vind ik zelf ook wel heel erg tof, ik heb die ff mogen spelen bij een kameraad van me. Enneuh, tja, Red faction is voor de PC gewoon onwijs veel te gaaf maar wat je er op de PS2 van kunt verwachten weet ik niet, omdat je natuurlijk geen muis en toetsenbord hebt.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:46
Op zaterdag 22 september 2001 13:03 schreef Qorne het volgende:
even mijn stapel op zoeken die ik koel vind post ik dan wel oke
Heb je een PS2 gekregen en ook nog eens tig spelen :?
Heeft je pa ze wel allemaal op een rij :P

Verwijderd

Euh GT3 vette aanrader ,resideny evilCode veronica {dikke 9}
Ominusha echt zwaar hacken slashen :) FF 10 gaatz waar ownen en MGS 2 ook :)

greetz eenjdee

Verwijderd

THPS3 wordt hier zomaar door iedereen vergeten, dit spel wordt de beste titel voor de PS2 *D
Pagina: 1