Mijn vraag
Ik wil graag een dockingstation. Maar ik kan niet vinden wat aan mijn voorwaarden voldoet. Dat wil zeggen ik heb niet genoeg verstand van zaken om zelf de oplossing te vinden en hoop dat hier iemand dat wel weet!
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb de volgende 2 relevante apparaten:
pricewatch: MSI GS75 9SG-259NL Stealth
pricewatch: Acer Predator XB271HU (IPS) Rood, Zwart
Het scherm dat aangesloten gaat worden is een 144Hz (of hoger) scherm, ik wil graag dat dit blijft werken.
Dus een dockingstation die die dit ook kan verwerken.
Voor het overzicht heb ik getracht om hieronder even de aangesloten apparaten te weergeven.
Bedraad internet
USB:
Coolpad
controller (Xbox 360)
muis
toetsenbord
VR headset (Valve index)
3.5mm of USB:
headset (via USB of jack)
boxen (via USB of jack)
Displayport:
Scherm Nvidia G-Sync 144Hz
VR (Valve index)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Dit leek een beetje te voldoen maar ik denk dat het qua scherm Hz niet goed gaat....?
pricewatch: Startech.com Dual-4K docking station met 6 x USB C / USB 3.0 poorten
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!
Met vriendelijke groet
Ik wil graag een dockingstation. Maar ik kan niet vinden wat aan mijn voorwaarden voldoet. Dat wil zeggen ik heb niet genoeg verstand van zaken om zelf de oplossing te vinden en hoop dat hier iemand dat wel weet!
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb de volgende 2 relevante apparaten:
pricewatch: MSI GS75 9SG-259NL Stealth
pricewatch: Acer Predator XB271HU (IPS) Rood, Zwart
Het scherm dat aangesloten gaat worden is een 144Hz (of hoger) scherm, ik wil graag dat dit blijft werken.
Dus een dockingstation die die dit ook kan verwerken.
Voor het overzicht heb ik getracht om hieronder even de aangesloten apparaten te weergeven.
Bedraad internet
USB:
Coolpad
controller (Xbox 360)
muis
toetsenbord
VR headset (Valve index)
3.5mm of USB:
headset (via USB of jack)
boxen (via USB of jack)
Displayport:
Scherm Nvidia G-Sync 144Hz
VR (Valve index)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Dit leek een beetje te voldoen maar ik denk dat het qua scherm Hz niet goed gaat....?
pricewatch: Startech.com Dual-4K docking station met 6 x USB C / USB 3.0 poorten
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!
Met vriendelijke groet