Crimediggers #3 komt eraan! Schrijf hier je motivatie

Pagina: 1
Acties:

• Romeowhite
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-11-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jsMJd_4NPNcBbX9NXCUaPmEw6yY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1B05bygceVy3XbEfz2nFCcbj.jpg?f=fotoalbum_large

Vanmorgen om 08:00 uur zijn we live gegaan met de oproep waarin we jullie uitnodigen om je aan te melden voor het kick-off event op 24 september van Crimediggers.

Lijkt het je wat om bij dit spannende Crimediggers #3-event aanwezig te zijn? Of laat je deze editie van Crimediggers aan je voorbijgaan? Laat het ons weten in dit forumtopic door middel van je motivatie waarin je jouw skills kunt omschrijven. Beschrijf in je motivatie duidelijk welke skills van jou tijdens deze dag een bijdrage kunnen leveren. skills: <1>, <2>, etc. De winnaars worden geselecteerd op basis van de aangegeven keuze in de poll in het artikel en op motivatie.

• Tenarious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-03 07:17
Gaaf event, heb een deel van de vorige Crimediggers challenges ook gedaan.
Qua skills ben ik zeker geen guru of professional, al doe ik wel vaker CTF's.
Als er plek is ben ik er graag bij, in het ergste geval zijn de opdrachten te moeilijk en leer ik nog iets :D.
Relevante skills (beginner tot gemiddeld niveau denk ik, geen specifieke rangorde):
<> Pentesting
<> Reversing
<> Forensics
<> Steganography

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels303
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-01 11:55
Lijkt me leuk!
Ik heb 15 jaar ervaring in de security, vooral met pentesten, forensics en incident response. Ik ben verder wel handig met Python en heb CTF ervaring.

Ik ben niet op zoek naar een nieuwe baan. Mochten er genoeg studenten interesse tonen zou ik die vooral voorrang geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriskras99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-04 17:50
Lijkt me een super leuke dag, mijn skills (van best naar minst):
Reverse engineering
Forensics
Crypto

En natuurlijkheb ik programmeerervaring als student Technische Informatica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartienB
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 16:22
-

[ Voor 99% gewijzigd door MartienB op 29-09-2020 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerjer
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-06 12:51
Nog net op de valreep!

Het lijkt mij ook erg gaaf om mee te doen! Ik heb beide edities met veel plezier gespeeld! Op het moment ben ik nog student in het forensisch digitale werkgebied en heb ik meegedaan met een paar CTF. MIjn skills zijn:
- Forensisch veiligstellen en onderzoeken
- Scripting
- Netwerk analyse
- OSINT

[ Voor 4% gewijzigd door jerjer op 08-09-2020 10:32 ]

Pagina: 1