Beste tweakers,
Ik heb een vraag gekregen van een VZW die vluchtelingen helpt om huisvesting te vinden. Deze vzw werkt in verschillende regio's met een heleboel vrijwilligers. De vzw zoekt een efficientere manier om te werken door een kleine webapp te laten bouwen maar hun budget (build + run) is zeer beperkt.
Ze zijn op zoek naar een platform dat een consultant/vrijwilliger zal gebruiken voor de ontwikkeling. Ik zit eerder in de custom development/embedded wereld (.net core/C++) en weet niet direct raad met deze vraag dus ik post het even hier.
Requirements:
Ze zouden graag een webapp hebben met 2 pagina's die de vrijwilligers gaan gebruiken om data in te geven/zoeken na zichtzelf te hebben ingelogd:
Ik heb even online gekeken wat eventueel in aanmerking zou komen maar ik zie tussen de bomen het bos niet. Dit zijn de opties tot nu toe maar ik heb er véél andere gevonden waar pricing algauw een probleem werd:
Ik heb een vraag gekregen van een VZW die vluchtelingen helpt om huisvesting te vinden. Deze vzw werkt in verschillende regio's met een heleboel vrijwilligers. De vzw zoekt een efficientere manier om te werken door een kleine webapp te laten bouwen maar hun budget (build + run) is zeer beperkt.
Ze zijn op zoek naar een platform dat een consultant/vrijwilliger zal gebruiken voor de ontwikkeling. Ik zit eerder in de custom development/embedded wereld (.net core/C++) en weet niet direct raad met deze vraag dus ik post het even hier.
Requirements:
- Het gaat om privegegevens van vluchtelingen dus de beveiliging van het platofrm moet op orde zijn
- Liefst geen platform met een maandelijkse prijs per user. Het zijn relatief veel vrijwilligers die meewerken omdat de vzw verschillende regio's bediend en dat drijft de run cost op.
- De vrijwilligers zijn meestal senioren dus een eenvoudige gui is belangrijk
- De consultant/vrijwilliger die dit zou uitwerken is vaardig met de computer maar niet echt een developer, eerder iemand die functioneel sterk is.
- Er is niet echt veel budget voor development en run dus een no code/low code oplossing + hosting zou handig zijn.
Ze zouden graag een webapp hebben met 2 pagina's die de vrijwilligers gaan gebruiken om data in te geven/zoeken na zichtzelf te hebben ingelogd:
- Via de 1ste pagina kunnen nieuwe clienten die huisvesting zoeken toegevoegd worden of bestaande clienten opgezocht worden.
- Via het 2de pagina kunnen de vrijwilligers specifiëren naar welke vastgoedadvertentie er gebeld is geweest + er zou een zoekfunctie moeten zijn om aan de hand van het telefoonnummer te checken of een andere medewerker reeds gebeld heeft.
Ik heb even online gekeken wat eventueel in aanmerking zou komen maar ik zie tussen de bomen het bos niet. Dit zijn de opties tot nu toe maar ik heb er véél andere gevonden waar pricing algauw een probleem werd:
- Powerapps (Microsoft)
- Airtable
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB