Hoe krijg ik enkele foto’s van een reservekopie terug?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieuwke
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-09-2020
Mijn vraag
Hoe krijg ik enkele foto’s van een reservekopie terug zonder op alle apparaten waarop ingelogd is met de Apple is de laatste maanden kwijt te raken??

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
iPhone backup extractor, maar hier lukt het mij niet mee ivm andere versies /verouderd.

Wie kan mij verder helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:57
Staan ze in een iCloud Photo Library of gewoon een map ergens op de mac

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieuwke
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-09-2020
Ze stonden als foto’s opgeslagen op de iPhone die dan weer synchroniseert met de iCloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:07

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Als je foto's hebt verwijderd, blijven ze 30 dagen staan in het mapje 'onlangs verwijderd' als je iCloud gebruikt. Heb je daar iets aan?

/edit: je hebt het over 'laatste maanden' dus ik denk dat dit een gepasseerd station is... helaas. Bij synchronisatie met iCloud is het zo dat als je de foto verwijderd, hij ook echt weg is. Van wanneer is de reservekopie waar ze nog in zouden moeten staan? En die reservekopie staat lokaal neem ik aan (dus niet op iCloud)?

Je zou de reservekopie kunnen terugzetten op 1 van je devices nadat je 'gebruik iCloud foto's' UIT hebt gezet. Dan kun je vanaf dat device de foto's terughalen/doorsturen. Vervolgens zet je weer een nieuwere reservekopie terug en schakel je daarna iCloud foto's weer in. Dat zou moeten werken.

[ Voor 69% gewijzigd door Icephase op 04-09-2020 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bovenstaande geldt dan als er nu wel foto's van dat apparaat staan op https://www.icloud.com in de map Photos, maar dan niet de juiste. Dan zullen ze inderdaad helaas vast weg zijn :( En kan je het alleen desgewenst voor de toekomst op bovenstaande manier oplossen, maar ik zou dan eerder aanraden een backup te maken via een andere weg.

Ook: je zou als test op een apparaat dat leeg mag een oude backup kunnen proberen terug te zetten. Een oude iPhone 5s die iemand nog in een la heeft liggen of zo.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-05 00:59
Met IMazing voor win of mac werkt dit.
In dit programma zie je wat allemaal in je backup staat en kan je specifieke dingen extracten.

Ik weet niet of het met de trial versie lukt, maar met de full versie heb ik het al verscheidene keren gedaan.
Mits je het paswoord weet van je backup (als er een paswoord opstaat)
Pagina: 1