Ik heb een vraagje, ik heb mij namelijk ingeschreven bij Knaek (een cashback service) voor studenten in november 2019. Ze hebben op 25 juni 2020 een wijziging doorgevoerd in de algemene voorwaarden, waar ik geen mail of notificatie van heb ontvangen. De laatste keer dat ik gebruik heb gemaakt van de service is 22 juni 2020, na de wijziging heb ik er geen gebruik meer van gemaakt.
Had mijn abonnement verlengd mogen worden als ik niet akkoord ben gegaan met de nieuwe algemene voorwaarden? Ik heb immers geen gebruik meer gemaakt van de service, waardoor ik de nieuwe voorwaarden niet geaccepteerd heb.
Had mijn abonnement verlengd mogen worden als ik niet akkoord ben gegaan met de nieuwe algemene voorwaarden? Ik heb immers geen gebruik meer gemaakt van de service, waardoor ik de nieuwe voorwaarden niet geaccepteerd heb.
bron: https://www.knaek.nl/algemene-voorwaarden1. KNAEK is te allen tijde gerechtigd deze algemene voorwaarden redelijkerwijs te wijzigen en/of aan te vullen. De meest actuele Algemene Voorwaarden zullen op de website (www.knaek.nl/.be/.com) gepubliceerd zijn. Indien deze algemene voorwaarden veranderen, verklaart het LID zich akkoord met de toepassing van deze voorwaarden door het voortzetten van het gebruik van de KNAEKAPP. Indien LID niet instemt met de gewijzigde en/of aangevulde Algemene voorwaarden, is zijn of haar enige mogelijkheid om de KNAEKAPP niet meer te gebruiken en zijn of haar account te laten verwijderen.
2. De laatste wijzigingen in onze algemene voorwaarden zijn gepubliceerd op 25 juni 2020.
[ Voor 3% gewijzigd door Frozen op 02-09-2020 18:48 ]