Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Toevoeging van metrische maatvoering

Pagina: 1
Acties:

• jdh009
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 10:32
@KoekieMonstar Ik weet dat inches de gangbare maatvoering is in TV/monitor-land, echter denk ik wel dat een cm, dm of m maatvoering van toegevoegde waarde kan zijn in het artikel (tussen haakjes of een flyover). Zelf heb ik even moeten googlen om te kijken hoeveel 120" en 130" is. Lijkt me kleine toevoeging en een maat die net wat gemakkelijker tot de verbeelding spreekt. :)

nieuws: Samsung komt met 4k-ultra-short-throw-projectors met projectie van 12...

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking

• jdh009
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 10:32
Ow, zie dag ik de verkeerde heb gekozen uit het suggestiemenu. @Koekiemonsterr :)

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 13:06

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Hier is dan het 'echte' koekievretende monster O-)

Ja bij zaken als tv's en monitoren zal ik dat niet snel doen; daar is het inderdaad de gangbare maatvoering, zoals je zelf ook terecht zegt. Maar bij dergelijke afwijkende maten, zoals die 120 en 130" bij die projectoren had dat wel aardige toevoeging geweest.

Je wordt al op je wenken bediend, want vandaag heb ik in bericht over Sony's 4k-projector al genoemd dat de projectie van 300" neerkomt op ongeveer 8 meter. Zal proberen hier in het vervolg op te blijven letten, want ben wel met je eens dat bij zulke afwijkende maten een vertaling naar meters ofzo wel gewenst is.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True