Met het samengaan van Tweakers en HWI zit er niets anders op dan nuttige hardware reviews op Tweakers te lezen. Dit doe ik bijna altijd op mobiel. Echter is de leesbaarheid van Tweakers op een mobiele telefoon veel minder dan die van Hardware.info. In ieder geval voor mij. Het lettertype lijkt (iets?) kleiner en de tussenliggende ruimte tussen regels is een stuk kleiner. Op een mobiele telefoon leidt dit er voor mij toe dat ik de tekst niet goed kan lezen.
Dat terwijl de hoeveelheid tekens (bijna, verschil zo'n 5%) hetzelfde is tussen HWI en Tweakers. Zie ook:
/f/image/YYZJzMWEaRJR9u5tbQ3HjezL.png?f=fotoalbum_large)
Als ik de hoeveelheid tekens (inclusief spaties) tel bij het HWI bericht t/m "pc's bouwen en" kom ik op 503 uit. De hele eerste paragraaf bij tweakers komt op 530 uit.
Als hier een aanpassing in komt zal ik de "hwi reviews" met veel plezier via Tweakers blijven lezen.
Mocht er een feature zijn die ik bij Tweakers nog niet ken die dit oplost dan hoor/lees ik dat natuurlijk ook graag, maar die heb ik zelf niet kunnen vinden in ieder geval.
Dat terwijl de hoeveelheid tekens (bijna, verschil zo'n 5%) hetzelfde is tussen HWI en Tweakers. Zie ook:
/f/image/YYZJzMWEaRJR9u5tbQ3HjezL.png?f=fotoalbum_large)
Als ik de hoeveelheid tekens (inclusief spaties) tel bij het HWI bericht t/m "pc's bouwen en" kom ik op 503 uit. De hele eerste paragraaf bij tweakers komt op 530 uit.
Als hier een aanpassing in komt zal ik de "hwi reviews" met veel plezier via Tweakers blijven lezen.
Mocht er een feature zijn die ik bij Tweakers nog niet ken die dit oplost dan hoor/lees ik dat natuurlijk ook graag, maar die heb ik zelf niet kunnen vinden in ieder geval.
1 januari begin ik echt! en daarna weer elke maandag!