Ontbrekende filter bij televisies in de Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik probeer momenteel te zoeken naar een nieuwe TV. Omdat ik daarvan zeker wil zijn dat de verbinding echt goed werkt zou ik willen filteren op ethernet-verbinding in de Pricewatch. Het liefst heb ik er een van 1Gbit, zodat ik zeker weet dat daar geen bottleneck zit. De huidige TV (met 100Mbit ethernet) wil soms haperen, vooral bij 4K content vanaf mijn server. Maar die optie zie ik niet in de filters.

Misschien zou dat wel een fijne toevoeging zijn aan de Pricewatch.

[ Voor 7% gewijzigd door Amanoo op 02-09-2020 13:58 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Amanoo schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:57:

Ik probeer momenteel te zoeken naar een nieuwe TV. Omdat ik daarvan zeker wil zijn dat de verbinding echt goed werkt zou ik willen filteren op ethernet-verbinding in de Pricewatch. Het liefst heb ik er een van 1Gbit, zodat ik zeker weet dat daar geen bottleneck zit. De huidige TV (met 100Mbit ethernet) wil soms haperen, vooral bij 4K content vanaf mijn server. Maar die optie zie ik niet in de filters.
Ook als het filter er wel zou zijn, zul je er m.i. weinig aan hebben omdat de specificaties van fabrikanten doorgaans alleen "Ethernet" opgeven zonder snelheid.

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 06-09-2020 23:37 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:46

Mooijekind

Manager Product Content
Deze werd al getoond bij de specificaties echter stond het filter niet actief.
Ik heb deze nu actief gezet en is te vinden onder het kopje aansluitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heel vervelend maar als 100Mbit een bottleneck oplevert, is jouw "content" en/of protocol dusdanig lastig/verkeerd dat je dus een hogere bandbreedte eist dan een officiele UHD-disc uit de fabriek biedt (die hikken tegen de 94Mbit CBR aan).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof