windows reboot voor het inlog scherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michwesterhof
  • Registratie: September 2017
  • Niet online

Michwesterhof

UI / UX Designer

Topicstarter
Waar komt mijn fout vandaan en wat kan ik doen?

Tijdens het starten van de pc heb ik vorige week 1x gehad dat hij drie keer wilde rebooten om vervolgens gewoon normaal te starten.

Daarna een paar dagen geen last gehad, maar vanmorgen na het starten van de pc weer dat hij 1x wilde rebooten voordat hij wel windows in ging.

Waar ik moet kijken of wat ik moet doen weet ik niet dus alle advies is welkom.
Als dit niet in de juiste categorie staat hoor ik dat graag.

AMD Ryzen 9 9750x | Asus TUF 4090 | ASUS TUF Gaming X670e | 32GB@4600Mhz | 990 EVO Pro 2TB | 2x Alienware 27" 280hz | KB: Jelly Epoch | HS: Steelseries Arctis Nova Pro Wireless | M: Logitech G Pro Wireless

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy hagen
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-01-2024
Heeft u al gekeken of er minidumps zijn aangemaakt?

Deze kunt u vinden onder
C:/ windows/minidump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 680x0
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-03 16:06
Hij 'wilde' rebooten ?

Ging de reboot spontaan of na een melding of na het installeren van updates, wat dan blijkbaar niet goed verloopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michwesterhof
  • Niet online

Michwesterhof

UI / UX Designer

Topicstarter
680x0 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 15:34:
Hij 'wilde' rebooten ?

Ging de reboot spontaan of na een melding of na het installeren van updates, wat dan blijkbaar niet goed verloopt ?
ik deed mijn pc gewoon aan in de ochtend en voor je het inlog scherm krijgt viel de pc helemaal uit en dan ging hij weer aan.

Zag wel in de event viewer iets over \Driver\WudfRd en daar het een en ander voor gedaan: chipset drivers opnieuw geinstalleerd voor usb drivers en bios ook een update gegeven(zal wel niet het probleem zijn lijkt mij).

AMD Ryzen 9 9750x | Asus TUF 4090 | ASUS TUF Gaming X670e | 32GB@4600Mhz | 990 EVO Pro 2TB | 2x Alienware 27" 280hz | KB: Jelly Epoch | HS: Steelseries Arctis Nova Pro Wireless | M: Logitech G Pro Wireless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michwesterhof
  • Niet online

Michwesterhof

UI / UX Designer

Topicstarter
jordy hagen schreef op woensdag 2 september 2020 @ 15:32:
Heeft u al gekeken of er minidumps zijn aangemaakt?

Deze kunt u vinden onder
C:/ windows/minidump
Die is helemaal leeg.