Help: aansluiten van een extra scherm icm macbook air

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebruu26
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 11-02-2024
Goeiemorgen allemaal,

Ik heb een macbook air uit 2014. Voor het thuiswerken (het nieuwe werken ;-)) wil ik graag een tweede scherm aansluiten. Van mijn werkgever heb ik een scherm te leen gekregen.

Nu had ik me helemaal ingelezen en ervoor gekozen om hdmi kabel te gebruiken voor de aansluiting. Alleen het scherm heeft dus geen hdmi kwam ik achter 8)7 . Het scherm heeft de volgende aansluitingen: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R0UIpvsfL_xd1bqRNgQ1OaTWMGo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eJLK6tcUgOq4mAdl63JWHOkh.jpg?f=fotoalbum_large

Ik gok dat ik voor DisplayPort moet gaan? En weet iemand welke kabels ik het beste kan aanschaffen? (Macbook air heeft Thunderbolt 1).

Wie kan mij helpen? Als dank krijg je eeuwig roem _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je hebt de keuze tussen DVI en DisplayPort. Het maakt niet echt uit. Of VGA maar dat is antiek.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebruu26
Ahhhh er is ook dvi hdmi kabel!! Wat goed. Dat lijkt me wel de beste oplossing!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:15
Een adapter kopen van DVI -> HDMI of DP -> HDMI. Maakt niet zoveel uit. Heeft je macbook wel een HDMI aansluiting?

Je heb ook kabels met aan de ene kant HDMI en de andere kant DVI. Die gebruik ik ook voor mijn monitor aangezien die geen HDMI aansluiting heeft.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebruu26
Ozzie schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:51:
Een adapter kopen van DVI -> HDMI of DP -> HDMI. Maakt niet zoveel uit. Heeft je macbook wel een HDMI aansluiting?

Je heb ook kabels met aan de ene kant HDMI en de andere kant DVI. Die gebruik ik ook voor mijn monitor aangezien die geen HDMI aansluiting heeft.
Yes, ik had al een thunderbolt>hdmi adapter. Dus ik ga dan voor de hdmi>dvi-d kabel *O*
Pagina: 1