Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gaming, op dit moment speel ik Valorant en wat oudere games (bij gebrek aan een deftige PC om recente games op hoge kwaliteit te spelen).
Mijn huidige PC is 6 jaar oud en zou graag terug 6 jaar vooruit kunnen. Vandaar ook de keuze voor 32GB RAM.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2500 euro incl assemblage, verzendkosten, Windows 10 en scherm. Assemblage zou 100 euro kosten bij Alternate, dit dient dus nog bij de totaalprijs opgeteld te worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is geen prio, enkel scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
let wel op, de grafische kaart die nu gekozen is, is om de prijs van de RTX 3080 te simuleren. Ik zou dus kiezen voor de nieuwe 3080.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeuren, sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou graag een stille PC hebben, gezien deze in de woonkamer komt te staan. Ik vermoed dat ik dus nog extra coolers moet plaatsen?
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee, dus ?
Wat verwacht je van ons?
Constructieve hulp en ideeen om mijn setup beter te maken.
Vooral gaming, op dit moment speel ik Valorant en wat oudere games (bij gebrek aan een deftige PC om recente games op hoge kwaliteit te spelen).
Mijn huidige PC is 6 jaar oud en zou graag terug 6 jaar vooruit kunnen. Vandaar ook de keuze voor 32GB RAM.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2500 euro incl assemblage, verzendkosten, Windows 10 en scherm. Assemblage zou 100 euro kosten bij Alternate, dit dient dus nog bij de totaalprijs opgeteld te worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is geen prio, enkel scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
let wel op, de grafische kaart die nu gekozen is, is om de prijs van de RTX 3080 te simuleren. Ik zou dus kiezen voor de nieuwe 3080.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix B550-F Gaming | € 171,- | € 171,- |
| 1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify S2 Black – Dark TG | € 136,55 | € 136,55 |
| 1 | Monitoren | Samsung Odyssey G7 (G75TQSU) 32" Zwart | € 717,- | € 717,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zilver | € 32,23 | € 32,23 |
| 1 | Ventilatoren | be quiet! Pure Wings 2, 120mm | € 8,09 | € 8,09 |
| 2 | Ventilatoren | be quiet! Pure Wings 2, 140mm | € 9,06 | € 18,12 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 141,90 | € 141,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 750W | € 124,05 | € 124,05 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 96,90 | € 96,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.734,84 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeuren, sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou graag een stille PC hebben, gezien deze in de woonkamer komt te staan. Ik vermoed dat ik dus nog extra coolers moet plaatsen?
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee, dus ?
Wat verwacht je van ons?
Constructieve hulp en ideeen om mijn setup beter te maken.
[ Voor 15% gewijzigd door Obviously op 15-09-2020 14:59 ]