Toon posts:

power lampje op de tv knipperd

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

oke ik heb een vraagje , toen ik vanmorgen mijn tv aan wou zetten ging het mooie rode lampje aan en toen ineens weer uit , en nu doet hij niets anders meer dan om de 15 sec even te knipperen , het is een panasonic (model tx-28ld1c) , heeft iemand enig idee wat het is ???? kan hij naar de sloop of is ie nog te redden?

bvd

euhmmm mag deze post hier eigelijk wel?

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 13:49
RTFM van je TV :)

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 17:34 schreef a casema user het volgende:
RTM van je TV :)
spoorloos verdwenen :'(

Verwijderd

Zet 'em uit en laat 'em een 15 min uit staan. Zet hem dan nog eens aan.

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op donderdag 09 augustus 2001 17:34 schreef geforce3 het volgende:

[..]

spoorloos verdwenen :'(
RTFM van je TV op Internet :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 17:35 schreef einstein het volgende:
Zet 'em uit en laat 'em een 15 min uit staan. Zet hem dan nog eens aan.
ja dat probeerde ik al maar geen resultaat :'(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het boekje toch gevonden maar daar staat niets in over knipperende lampjes :(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 17:36 schreef NuKeFaCe het volgende:

[..]

RTFM van je TV op Internet :P
plan 1 :P ff zoeken

Verwijderd

Dan is het waarschijnlijk een standaard 'storingsmelding'die aangeeft dat danwel de voeding danwel je hoogspanning het heeft begeven. Maar schiet me er niet om af...

Verwijderd

Topicstarter
grrrrrrrr die site is echt dom gebouwd , maar ja ik hoop niet dat het is wat je zegt want dan kan die echt weg maar thnx

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Op donderdag 09 augustus 2001 17:40 schreef einstein het volgende:
Dan is het waarschijnlijk een standaard 'storingsmelding'die aangeeft dat danwel de voeding danwel je hoogspanning het heeft begeven. Maar schiet me er niet om af...
Op donderdag 09 augustus 2001 17:52 schreef geforce3 het volgende:
grrrrrrrr die site is echt dom gebouwd , maar ja ik hoop niet dat het is wat je zegt want dan kan die echt weg maar thnx
Ik denk wel dat dhr. einstein gelijk heeft, ga ermee naar een oude pc boer op de hoek, die rippen je meestal niet zo héél erg!!!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Die rippen je zeker weten wel... maarja wat moet je anders.
Als alleen de voeding kapot is oid dan is het in elk geval heel makkelijk weer te fixen

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heeft [vul hier het merk van je tv in] geen helpdesk? Die kunnen je vast wel vertellen wat het betekent en dan weten we hier wel wat het kost :)

Verwijderd

Zet die timer eens uit! :)

• whizzkey
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11-2022

whizzkey

Yep

M'n opa heeft ooit een tv gehad met een knipperend ledje. Was een kinderslot. Als het ledje knipperde als ie op stand-by stond, dan kon de tv alleen met de afstandbediening aangezet worden. Het was dan niet mogelijk om de tv aan te zetten met de knoppies voorop de Tv. Misschien is dat het?

Jep

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op donderdag 09 augustus 2001 17:40 schreef einstein het volgende:
Dit kan heel goed kloppen wat je hier zegt, iig. is het een spanningsprobleem, je buis krijgt teveel of te weinig spanning, en daarom schakelt hij zichzelf uit..
Gewoon fabrikant bellen, en ter reparatie aanbieden..
Ik heb ook eens zoiets gehad.. maar toen had ik ipv. de sharpness potmeter aan de screen potmeter gedraaid, dat ging niet goed :)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Pagina: 1