Mijn buurvrouw op leeftijd heeft een HP laptop aangeschaft, echter er is iets geks mee aan de hand:
:strip_exif()/f/image/mlV9Mh0wxzj1kKZ5VzsCA1XE.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor de indeling Taal Nederlands (Nederlands) / toetsenbord Verenigde Staten klopt het fysieke toetsenbord niet:
De @ staat NIET boven de 2 maar boven de '; (Rode cirkel)
De " staat NIET boven de ' maar boven de 2; (Rode cirkel)
De ~ staat NIET boven de ` maar boven de \; (Groene cirkel)
De | staat NIET boven de \ maar naast de ` (Groene cirkel)
Kennelijk staan deze tekens op de verkeerde plek en van plek geruild. De instelling Taal Nederlands (Nederlands) / toetsenbord Verenigde Staten gaat hier niet op, Zodra je shift 2 doet komt er @ te staan en shift ' dan komt er " te staan. Ik heb van alles geprobeerd... Kan ik tekens toewijzen aan specifieke toetsen op het fysieke toetsenbord? Weet iemand welke toetsenbord indeling dit is?
:strip_exif()/f/image/mlV9Mh0wxzj1kKZ5VzsCA1XE.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor de indeling Taal Nederlands (Nederlands) / toetsenbord Verenigde Staten klopt het fysieke toetsenbord niet:
De @ staat NIET boven de 2 maar boven de '; (Rode cirkel)
De " staat NIET boven de ' maar boven de 2; (Rode cirkel)
De ~ staat NIET boven de ` maar boven de \; (Groene cirkel)
De | staat NIET boven de \ maar naast de ` (Groene cirkel)
Kennelijk staan deze tekens op de verkeerde plek en van plek geruild. De instelling Taal Nederlands (Nederlands) / toetsenbord Verenigde Staten gaat hier niet op, Zodra je shift 2 doet komt er @ te staan en shift ' dan komt er " te staan. Ik heb van alles geprobeerd... Kan ik tekens toewijzen aan specifieke toetsen op het fysieke toetsenbord? Weet iemand welke toetsenbord indeling dit is?
[ Voor 5% gewijzigd door nada-1576 op 01-09-2020 16:56 ]