Animal crossing museum werkt encyclopedie niet bij

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxxxje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-01-2021
Mijn vraag
- vandaag wilde ik mijn insecten en diepzeewezens vullen bij het museum. Hierbij zouden deze het museum volledig gevuld hebben. Blathers neemt alles aan maar slaat ze niet op in mijn encyclopedie. Wanneer ik opnieuw wil aanbieden kan dit niet omdat blathers ze al bezit.

Iemand een oplossing??

Relevante software en hardware die ik gebruik
- nintendo switch
- animal crossing new horizons.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- spel opslaan.
- switch opnieuw opgestart.

Thanks in advance!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:24
Weet je zeker dat je verbonden bent met Internet?
Ben je ingelogd in een Nintento Account?

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:20
@Roxxxje

Welke encyclopedie bedoel je? De app 'Critterpedia' op je NookPhone?
Daar verschijnen alle beesten in die je vangt, en als je ze doneert wordt dat ook erbij gezet. Rechtsonderin staat dan 'Gedoneerd'

Of heb je een andere lijst in een app op je échte smartphone? Want daar is geen automatische synchronisatie met de game, dus daar zul je zelf moeten aangeven dat je iets gevangen/gedoneerd hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:26
Misschien een voor de hand liggende vraag - maar heb je die beesten zelf gevangen, of van anderen gekregen? Je Critterpedia wordt bijgewerkt als je beesten vangt, niet als je ze doneert. Donatiestatus wordt er wel in aangegeven, maar alleen als je een beest zélf vangt, komt 'ie in de Critterpedia te staan.

Klein pluspuntje, op het moment dat je een beest dan wél zelf vangt, komt 'ie ook gelijk in de Critterpedia met de status "gedoneerd".