"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
misschien domme opmerking, maar heb je de camera fysiek al omgedraaid? Bij mijn dahua kan ik deze eruit klikken en omgekeerd terug in. dat helpt soms ook wat om beter in te stellen.
Ja dat kan je zeker in surveillance station.
Klik op "ip-camera"-dan dubbelklik op je camera-optimalisering-geavanceerd-video-orientatie.
Staan standaard beide op camera instellingen.
Kies voor in - of uitschakelen naargelang wat je wilt.
Klik op "ip-camera"-dan dubbelklik op je camera-optimalisering-geavanceerd-video-orientatie.
Sorry, goed punt. Dat had ik gevonden, maar de opties zijn greyed out:sn0w13 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 23:10:
Ja dat kan je zeker in surveillance station.

Als ik bij de "help" ga kijken zie ik dit staan:
Note:
Depending on the specifications, the actual settings applicable to each individual camera may vary by brand or by model. Certain features may not be available if they are not supported by the camera in question.
Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat dit een hardware dingetje is?
[ Voor 26% gewijzigd door its_Muppet op 03-09-2020 20:27 ]
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Ook een tip, maar ik ben bang dat ik het sloop.Dimitrip schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 22:34:
misschien domme opmerking, maar heb je de camera fysiek al omgedraaid? Bij mijn dahua kan ik deze eruit klikken en omgekeerd terug in. dat helpt soms ook wat om beter in te stellen.
Hier pas ook een camera op zijn kop teruggehangen, ook vanwege betere kijkhoek.
Op een of andere manier heb ik de camera niet hoeven roteren im suiveillance station, beeld was vanzelf goed komen te staan.
Ik zou zeggen probeer het eerst eens.
Op een of andere manier heb ik de camera niet hoeven roteren im suiveillance station, beeld was vanzelf goed komen te staan.
Ik zou zeggen probeer het eerst eens.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Pagina: 1