Ik ga mijn thuiswerkplek wat serieuzer inrichten. Van de werkgever krijg ik daarvoor een bureau en beeldscherm. Dit wordt mijn secundaire pc. Ik wil graag met een zo klein mogelijk budget een snelle windows pc hebben. Liefst ook iets bouwen dat toekomstbestendig is en eventueel als fileserver kan fungeren voor mijn (primaire) HTPC.
Mijn huidige keuze is een mengelmoes uit de BBG's van september (budget game systeem) en juli (budget thuisserver). In de huiskamer heb ik mijn primaire game/HTPC staan met een goede aparte graphics kaart erin.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op medium settings. Surfen, mailen, youtuben en thuiswerken via Citrix verbinding met de werkgever.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 400 euro, maar ik ben heel benieuwd of het niet goedkoper kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDMI monitor (basic HP model), keyboard en muis (bedraad) zijn al aanwezig.
Ik ga geen internet draad leggen, dus wifi is een must. Verder gaat mijn headset via Bluetooth, vandaar voorkeur voor moederboard met bluetooth en wifi.
Anders moet ik een losse adapters erbij kopen en in vrije USB slots doen. Ook sluit ik niet uit ooit in de toekomst een bluetooth controler te gaan gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onboard graphics omdat ik niet helemaal uitsluit dat ik ooit even een simpele 3d game op medium settings wil spelen. Max 1080p vanwege de basic monitor die hier aan zal hangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk nu aan AMD Ryzen vanwege de goede GPU, maar geen uitgesproken merkvoorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mag een grote kast zijn, want het komt toch op bureau te staan. Geluid maakt ook niet zo veel uit.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten of dit nou allemaal slimme (compatible met elkaar) keuzes zijn, of ontzettende overkill voor wat ik van plan ben. Want het zou mooi zijn als ik nog ergens de kosten omlaag kan brengen.
Wat ik tot nu toe heb gevonden:
Mijn huidige keuze is een mengelmoes uit de BBG's van september (budget game systeem) en juli (budget thuisserver). In de huiskamer heb ik mijn primaire game/HTPC staan met een goede aparte graphics kaart erin.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op medium settings. Surfen, mailen, youtuben en thuiswerken via Citrix verbinding met de werkgever.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 400 euro, maar ik ben heel benieuwd of het niet goedkoper kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDMI monitor (basic HP model), keyboard en muis (bedraad) zijn al aanwezig.
Ik ga geen internet draad leggen, dus wifi is een must. Verder gaat mijn headset via Bluetooth, vandaar voorkeur voor moederboard met bluetooth en wifi.
Anders moet ik een losse adapters erbij kopen en in vrije USB slots doen. Ook sluit ik niet uit ooit in de toekomst een bluetooth controler te gaan gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onboard graphics omdat ik niet helemaal uitsluit dat ik ooit even een simpele 3d game op medium settings wil spelen. Max 1080p vanwege de basic monitor die hier aan zal hangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk nu aan AMD Ryzen vanwege de goede GPU, maar geen uitgesproken merkvoorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mag een grote kast zijn, want het komt toch op bureau te staan. Geluid maakt ook niet zo veel uit.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten of dit nou allemaal slimme (compatible met elkaar) keuzes zijn, of ontzettende overkill voor wat ik van plan ben. Want het zou mooi zijn als ik nog ergens de kosten omlaag kan brengen.
Wat ik tot nu toe heb gevonden:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 3 3200G Boxed | € 89,- | € 89,- |
1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac | € 108,- | € 108,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design CORE 2500 | € 48,52 | € 48,52 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 62,48 | € 62,48 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 45,- | € 45,- |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 38,99 | € 38,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 391,99 |