Excel in sharepoint : besturings element toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvdd
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-09-2021
Mijn vraag
...
Beste Experts,

ik zoek op en lees dat het niet mogelijk is om elementen aan een excel toe te voegen die op sharepoint gedeeld worden, is er een manier om rond dat probleem te werken?

hier is mijn situatie:
ik heb een nieuwe stock lijst excel gemaakt met slicers, slicers werken heel goed in sharepoint, maar ik mis enkele functies die ik offline had, zoals filters en formulierbesturingselementen

ik heb 4 printscreens toegevoegd:
-box reset en filter -> dit is wat ik eigenlijk zou willen toevoegen aan de sharepoint, box (1) zou een reset box moeten zijn (een knop bvb) die alle slicers reset, het is makkelijker om 1 grote box aan te klikken dan 6 kleine op de slicers zelf, en box (2) zou dan een zoekfunctie zijn die in kolom 'PO number' zoekt gezien die filter functie verdwijnt op sharepoint.
-PO filter shared -> een screenshot van de verdwenen filter wanneer de excel op sharepoint staat
-PO filter old -> een screenshot van de filter die we op offline workbooks gebruiken
-en een screenshot van het element die ik zou willen gebruiken maar ik kan ze niet toevoegen aan een sharepoint document

de excel zelf kan ik hier blijkbaar niet uploaden

control-F gebruiken we niet op de sharepoint, omdat die alleen de waarden zal highlighten ipv de rijen zonder die waarde te verbergen

alvast bedankt

mvg

Anthony

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Office 2019

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...