een paar dagen terug had ik een soort cooler probleem op mijn moederbord.
pc wou wel opstarten maar geen enkele cooler deed het niet. dus proc werd te warm en pc viel steeds uit (das logisch).
dat probleem had ik dus verholpen om de proc-cooler op mijn voeding aan te sluiten. dat heb ik dus vandaag gedaan. maar nu doet mijn mobo het helemaal niets meer.
als ik de voeding-stekker erin doe gaat het lichtje op de A7V wel branden. als ik hem aanzet, dan hoor ik ook even de hardeschijf en diskette station wel even ratelen. maar daar blijft het bij. ik hoor geen *piep* of *piepepeuepepiep* or whatever.
ik heb de processor ook al vervangen. maar zelfde probleem.
sys specs:
asus A7V mobo
384 intern geheugen
geforce2mx videokaart van asus
2 netwerk-kaarten.
en een 128bits geluidskaart
ik heb ook alle componenten eruit gehaald.
*help*
pc wou wel opstarten maar geen enkele cooler deed het niet. dus proc werd te warm en pc viel steeds uit (das logisch).
dat probleem had ik dus verholpen om de proc-cooler op mijn voeding aan te sluiten. dat heb ik dus vandaag gedaan. maar nu doet mijn mobo het helemaal niets meer.
als ik de voeding-stekker erin doe gaat het lichtje op de A7V wel branden. als ik hem aanzet, dan hoor ik ook even de hardeschijf en diskette station wel even ratelen. maar daar blijft het bij. ik hoor geen *piep* of *piepepeuepepiep* or whatever.
ik heb de processor ook al vervangen. maar zelfde probleem.
sys specs:
asus A7V mobo
384 intern geheugen
geforce2mx videokaart van asus
2 netwerk-kaarten.
en een 128bits geluidskaart
ik heb ook alle componenten eruit gehaald.
*help*