Aantal advertenties nemen af?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Hallo allemaal!

Het valt me de laatste tijd op dat er stukken minder advertenties worden geplaatst, tenminste zo lijkt het voor mij. Ik scroll dagelijks een keer of 4 door de lijst, beetje een verslaving haha.

Ligt dit aan mij of is het echt statistisch minder dan voorheen? Of heeft het ook met de tijd van het jaar te maken en is het bijvoorbeeld in de wintermaanden drukker bezet? Of Corona, of het moeten activeren met e-mail?

Ik ben benieuwd of iemand hier iets nuttigs over kan zeggen, wellicht is het simpelweg een verkeerde observatie van mijn kant.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:18

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Ik heb het vermoeden, dat het over de gehele linie zo is. Minder posts, reacties etc.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:23
Kecin schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 10:23:
Hallo allemaal!

Het valt me de laatste tijd op dat er stukken minder advertenties worden geplaatst, tenminste zo lijkt het voor mij. Ik scroll dagelijks een keer of 4 door de lijst, beetje een verslaving haha.

Ligt dit aan mij of is het echt statistisch minder dan voorheen? Of heeft het ook met de tijd van het jaar te maken en is het bijvoorbeeld in de wintermaanden drukker bezet? Of Corona, of het moeten activeren met e-mail?

Ik ben benieuwd of iemand hier iets nuttigs over kan zeggen, wellicht is het simpelweg een verkeerde observatie van mijn kant.
Dat is de tijd van het jaar, een recurring event. Trust me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Dat verklaart waarom ik de wekelijkse kleuterklas topics over negatieve reviews bij elkaar achter laten mis.